![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forumverkiezingen Om de drie maanden verkiezen we in dit forum twee forumombudsmannen (of -vrouwen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jawel, plots registreren er zich heel veel mensen die direct hun "draai" vinden, of duiken er oude bekenden op die al maanden niet meer gepost hebben.
Verdienen een nader onderzoek: Slimmy Slam Slimbo (laatst 1 mei, stemde Patriot) Rechts België (22 november, stemde Patriot) Goebbels (12 april, stemde Patriot) Archibald van Ooteghem (onlangs geregistreerd, veranderde van o.a. Catharina van Aragon en Idesbald von Bingen, is dus niet stemgerechtigd, maar toch... stemde Patriot) ridderke (slechts 20 msg, stemde Patriot) DISCLAIMER: ik zeg niet dat deze nepprofielen zijn, maar er hangt een serieus luchtje aan deze personen...
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja slimme, hij heeft weer een complot ontdekt ze
![]() Ik ben er zeker van dat ze allemaal verschillende ip-adressen hebben, met uitzondering van Goebbels, mijn broer. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwa, misschien geen dubbelaccounts maar toch gewoon vriendjes van patriot die zich enkel inschrijven om te kunnen stemmen wanneer hij het vraagt.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
En IP's... Ooit gehoord van dynamische IP toewijziging? Buiten Telenet veranderen de IP's altijd...
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Geef toch toe dat er iets niet pluis is...
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe denk je dat het komt dat bepaalde Polls hier soms een vreemde uitslag krijgen...
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een achterban, is dat zo vreemd?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Op computergebied ben ik zeker geen groot licht & ik ben eens
ergens geband (de reden weet ik tot op heden niet) - dus wilde ik absoluut terug op die (overigens flauwe) groep. Ik ga me nu niet belachelijk maken met te vertellen hoe simpel dat was, maar enfin iedereen weet dat. Daarom : is het stemmen met nick's asw naamloos en absoluut niet valabel. Om ingewikkelde procedures tegen te gaan zijn er maar 2 oplossingen : 1° zorgen dat verkiezingen heel populair zijn en er bijgevolg zoveel mensen stemmen dat de sop de kool van het nickvervalsen niet waard is. 2° alleen maar verkiezingen houden op forumbijeenkomsten en de gelukkige verkozene verplichten een tournee generale te geven. Als de "Patriot" echt serieus wil ombudsmannen wil ik er de volgende keer wel op stemmen. Zijn het aantal consekutieve mandaten eigenlijk beperkt ?
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gaat mij nu uitleggen waarom. Ik ken immers geen parlementslid die geen kiezers heeft, of die geen campagne voert. |
||
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achter alle namen die op mij gestemd hebben zitten mensen van vlees en bloed. Bij de stemmers van spetsnaz ben ik daar eigenlijk niet zo zeker van...
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om dezelfde reden dat ik vind dat Belgen in het buitenland niet zouden mogen stemmen. Zij hebben daar eigenlijk nx meer mee vandoen. Maar goed, ik ga er echt niet moeilijk over doen hoor. 't is maar een spelleke op een internetforum he ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oké ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Zoudt ge geen kartel vormen, jullie twee? Dan ben ik van mijn gewetenswroeging vanaf
![]()
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|