![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Nergens te bespeuren in de nationale pers (het gaat dan ook niet over NVA), maar de nummer 2 van CD&V in Geel heeft zich twee dagen voor de gemeenteraadsverkiezingen teruggetrokken omwille van "terugbetalingsproblemen mbt van een lening die hij gekregen heeft van een Gelenaar actief in de immo sector" als schepen van Ruimtelijke Ordening.
Het volledige artikel kan u hier lezen!
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat iemand een misstap begaat, kan altijd gebeuren.
Bij mijn weten bestaat er nog geen vaccin dat zoiets zou kunnen voorkomen. Ik weet zelfs niet of een tweede plaats op een stadje als Geel, die zo in het nieuws komt, nationaal nieuws moet zijn. Ik weet wel wat er zou gebeurd zijn in de media, mocht het over een lid van een v-partij gaan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |