![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() “ Franstaligen ongerust over winst N-VA”
http://nieuws.vtm.be/verkiezingen/20...ver-winst-n-va Als de redenering zou kloppen dat dit lokale verkiezingen zouden zijn dan zouden franstaligen zich eigenlijk niks hoeven aantrekken van deze verkiezing die toch alleen lokaal zijn. Maar toch blijkt dit niet het geval te zijn Er zal meer dan 1 Belgicist niet goed slapen, terecht en wat je verdiend vind ik als je een regering met Waalse meerderheid en Vlaamse minderheid door de strot van de Vlaming duwt Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 14 oktober 2012 om 22:34. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Zij zien in 2014 al reeds de bui hangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En om dit nog eens te bevestigen zal je hoogstwaarschijnlijk in franstalige kranten van morgen de bevestiging zien
![]() Ja zo bedoelde ik het ook niet (inderdaad, k heb het iets te veel veralgemeend ![]() De traditionele politieke partijen in de federale regering aan Vlaamse kant zullen zich lang niet zo confortabel meer voelen nu ze in een verkiezing gedecimeerd zijn Dit is wat ik wil zeggen, federale kopstukken en ministers die allen lokale campagnes voeren om dijken op te zetten om een NVA vloedgolf te proberen omkeren lijken dit te bevestigen dat die partijen die vrees wel hadden en nu zeker hebben. Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 14 oktober 2012 om 23:05. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Er werd een tussentijdse opiniepeiling gehouden voor het federale beleid, zoveel is duidelijk. Je kan het niet eens zijn met die motieven van de kiezers, maar als je dat ontkent, ben je het licht van de zon aan het ontkennen...
|
![]() |