![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [size=4]Bij deze wens ik iedereen te bedanken die gemeende belangstelling heeft betoond voor mijn project[/size]:
[size=6]Baron Jean de Sélys-Longchamps[/size] URL: http://users.pandora.be/amarcord/selys/ Inhoud: Sterke, ongewone en minder bekende waargebeurde feiten en verhalen uit de Tweede Wereldoorlog. Over het Verzet, de Collaboratie, Ware Helden, Holocaust, Hitlers Beulen, Vergeten Vervolgden, Het Waanzinnige Derde Rijk en de Nieuwe Orde van vroeger tot op heden. Rijk gedocumenteerd met meer dan 1500 foto's, verslagen en documenten en duizenden links. Uitsluitend in de Nederlandse taal. ![]() Ondertussen lijkt mijn website door te breken op politiek-historisch gebied. Bijna 80 portaalsites e.a. historische websites en ook enkele persoonlijke webpagina's (zie Link Partners) hebben één of meerder links naar de Baron-website geplaatst. Deze website heeft op enkele maanden tijd ook 15 internet-awards (zilveren en gouden) mogen in ontvangst nemen, en is sinds kort zelf ook Humanity Awards beginnen toekennen. Kort gezegd: het gaat goed met de Baron! ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Proficiat!
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pr
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() pr
![]() ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hop naar de volgende 100.000. 8)
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() proficiat
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goed zo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Deze website heeft op enkele maanden tijd ook 15 internet-awards (zilveren en gouden) mogen in ontvangst nemen, en is sinds kort zelf ook Humanity Awards beginnen toekennen. Kort gezegd: het gaat goed met de Baron! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() 't is dan ook verdiend ~ je steekt er duidelijk heel veel tijd en heel veel werk in ~ een dikke proficiat ~ welgemeend!
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Knap!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Ook proficiat, maar de website is duidelijk politiek gekleurd, en de vlaamse beweging wordt in een slecht daglicht gesteld. Je goed recht uiteraard.
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok zou er beter aan doen om die zwarte bladzijden uit de Vlaamse Beweging niet langer te willen minimaliseren of onder de mat te vegen. Ik denk dat iedereen recht heeft op de volledige waarheid. Leg mijn waarheid naast alle andere 'waarheden' die je op het net kan vinden, en trek dan zelf je conclusies. Ik probeer alleen het beeld te completeren. Ten andere, niemand moet mij verwijten dat ik het Vlaams Blok associeer met die zwarte periode, dat heeft het Blok al lang geleden voor mij gedaan. Er zijn genoeg vlaamsgezinden die lessen hebben getrokken uit die periode, maar helaas zijn er ook genoeg anderen die blijven volharden in boosheid. Karel Dillen: "de kern van de zaak is de onomstootbare waarheid dat de collaboratie niet mag, niet kan losgemaakt worden van de Vlaamse Beweging, er een beslissend onderdeel van uit maakt". Kan het nog duidelijker?
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Wel wel, Karel Dillen die het eens is met de Piano of is het omgekeerd...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hartelijk geproficiateerd !
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoogste aantal bezoekers op 14/6/2004...
![]() Dankzij het Vlaams Blok, dus... ![]() Maar toch een welgemeend proficiat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben het helemaal niet eens met uw gedachtengoed, maar iedereen heeft recht op vrije meningsuiting. ![]() En dat zinnetje van Karel Dillen.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() 150.000 pageviews, ok, nogmaals proficiat, maar: 53.000 bezoekers... Gesteld dat dat allemaal mensen zouden zijn die voor het Vlaams Blok gestemd hadden, dan is het nog maar 5% van de VB-kiezers. En dan zouden die nog mogen hun stemgedrag veranderen ![]() ![]() ![]() Ik denk niet dat het Blok er echt moet van wakker liggen. ![]() Trouwens, er zullen er ook wel een hele hoop zijn die zich ondertussen afvroegen waarom ze niet voor het Blok gestemd hebben, hé. ![]() We zien wel in 2006... of vroeger... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |