![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() (Bij mijn weten de eerste keer dat ik een topic open...
![]() Beste forumgangers. Als het iemand zou aangaan, ik ben ermee weg voor enkele weken...eindelijk op vakantie want dat is tot nu toe nog niet echt het geval geweest, het is eens nodig. Ik raak een beetje gefrustreerd van dit forum, er kom sommige momenten geen degelijke discussie meer gevoerd worden zonder elkaar te verwijten en zwart maken. (ik heb daar zelf ook schuld aan) En 'over dezelfde kam scheren' is ook een principe dat vaak gehanteerd wordt. Het erge is dat sindsdien ik hier op forum ben gekomen aan mezelf ben gaan twijfelen, ik weet soms niet echt goed meer wie of wat ik moet geloven en daardoor erg in de war ben. ![]() Het ga jullie goed, ik ben over enkele weken terug en breng het goede weer méé! ![]() Vele Groeten! Cyperken |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Goe verlof, Cyperken,
En tja, weinigen slagen erin om een degelijke discussie te houden zonder met modder te beginnen gooien. Ook argumenteren is niet iedereen gegeven. Maar... ook dat is politiek, hé... ![]() Maar... een mening hebben is al goed, ze mogen uiten nog beter! Tot binnenkort en geniet van je vakantie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Goe verlof hee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() jaaa...1 flamingant down, 999 to go zeker ![]() Groetjes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Waar dank iedereen! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oi Cyperken. Tot de volgende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() We zien 't wel als je weer terug bent !
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Have a nice 21 july...