![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mocht ik advocaat zijn van die stripclub, dan zou ik aanhalen dat de man in kwestie daar enorme hoeveelheden drank consumeerde en door het sexy paalspel zo gebiologeerd was, dat ie er gewoon niet aan dacht om naar het toilet te gaan.
Vandaar de blaasscheuring, door een té hoge interne druk. Oh & btw, een erectie verhindert tevens het urineren, gezien dat de blaas juist afsluit. I rest my case, your Honour. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tip om van een ongewenste (ochtend-) erectie af te raken:
Benen 60 - 80 cm spreiden, bovenlichaam voorover buigen en lichtjes door de benen zakken. Op die manier vloeit het opgehoopte bloed terug naar je lichaam. Na minder dan een minuut is je charel terug soepel en handelbaar, kan je zonder last urineren én blijft de vloer droog. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mercikes voor de tip !!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik blij dat ik een "vroowtje" ben!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kunnen er ook naast pissen hoor
![]() ![]() ![]() Da' wilde nie' weten ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 oktober 2012 om 18:46. |
![]() |
![]() |