![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Wat lees ik deze morgen in de Tijd ?
Een van de hoofdlijnen van het akkoord is de werkzaamheidsgraad. 'Er komt een belastingsvermindering op het loon. Vanaf 2009 geniet wie werkt een forfaitaire fiscale korting van 200 euro.' Is dit een drukfout (2x) of een mop ?
... the end result is that you are left with an extremely homogenuous group that looks down on er even dispises outsiders. Cults exclude people, obey heroes, become dogmatic and develop a crocodile syndrome – no ears but really a big mouth. It happened to David Karresh and his followers in Waco, Texas. It happened to Chancellor Helmut kohl and the CDU in Germany, and it will probably happen again. Beware. (from Karaoke Capitalism – management for mankind.). www.WorkForAll.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Wat het Vlaams regeerakkoord betreft: de splitsing wordt zoals steeds op de lange baan geschoven. We kunnen er naar fluiten, zoveel is duidelijk.
Dank u N-VA... ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De partijen die dit duidelijk in hun programma hadden halen namelijk een meerderheid in Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er staat toch in het regeerakkoord: [font=Verdana][size=2]
Hiertoe vragen zij aan hun fractie in Kamer en Senaat om los van het door de federale regering aangekondigde Forum, uiterlijk bij de start van het parlementair jaar, wetsvoorstellen tot splitsing van het kiesarrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde voor de verkiezingen van de Kamer van Volksvertegenwoordigers, de Senaat en het Europees Parlement resp. tot splitsing van het gerechtelijk arrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde in te dienen en onverwijld goed te keuren. Wat betekent dat onmiddellijk na het reces de wetsvoorstellen ingediend moeten worden, om tot splitsing overt te gaan. Sneller kan eenvoudigweg niet. Dan is het kwestie van stemmen en tja... welke acties de Franstaligen dan beginnen... [/size][/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat zeggen ze nu al 40 jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vlaams Blok en CD&V/N-VA kwamen daar ook uitgesproken voor uit. De rest veel minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() was er niet ooit eens gezegd door sommige partijen dat ze zelfs niet in de Vlaamse rgering zouden stappen als BHV niet gesplitst was ??
O dat korte geheugen toch he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie verkozen is in het parlement heeft als parlementslid binnen een democratie z'n eigen mening. Hij kan niet gedwongen worden tot iets te stemmen (de partij kan hem de volgende keer dan wel niet meer verkiesbaar stellen etc.) maar wie in het parlement zit, zolang hij er zit, kan aan dat zitje niet echt getornd worden. Het kan dus niet anders dan juridisch heten dat ze de parlementsleden aanmanen tot indienen van wetsvoorstellen en dat stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En was dit geen kwestie van 5 minuutjes?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volledige regeerakkoord in pdf formaat is hier te vinden:
http://www.cdenv.be/actueel/vlaamsre...826295e58226b1
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Burry, maar as ik mij niet vergis is zowat 95 % van die kamerleden ook bij de vorige verkiezingen wel ergens kandidaat geweest en hebben ze zich dus ook de beloften mee eigen gemaakt die gemaakt zijn
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat ons zien wat ze doen na het reces. Als ze dan een wetsvoorstel indienen en er alles aan doen om dat gestemd te krijgen en het dan stemmen dan hebben de parlementariërs gedaan wat ze kunnen. Echt afdwingen van de splitsing, direct wat de Vlamingen willen, is dan gewoon direct het einde van België. Want de jammerlijke, schandalige manier waarop de democratie verkracht wordt door een minderheid in dit land heeft hen de macht heel wat te vertragen of zelfs tegen de houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een stralende toekomst![/size][/font]
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 20 juli 2004 om 14:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De integrale tekst van het Vlaamse regeerakkoord vind je nu ook op http://www.politics.be/geciteerd/463/ in pdf-versie en in word-versie.
Binnenkort brengen we u ook een dossier waarin we de concrete maatregelen die aangekondigd worden even van naderbij bekijken...
Met vriendelijke groet, Frederik Misplon [size=2]Oprichter & Algemeen coördinator Politics.be[/size] [size=1]Gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk, Gegarandeerd 100% onafhankelijk [/size] Laatst gewijzigd door FMisplon : 20 juli 2004 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |