![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de "gematigde moslims" hoeven we niets te verwachten, die hebben gewoon schrik voor hun eigen leven, en met reden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af of het Offerfeest altijd gepaard gaat met het slachten van een schaap? Ik geloof dat ik uit een gesprek met een moslim begrepen heb dat het alleen die moslims zijn die er zich één kunnen permitteren.
Daaruit besluit ik dat er ook heel wat moslims zijn die het Offerfeest vieren zonder al dit dierenleed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot zover het heil dat van die befaamde 'gematigde moslims' te verwachten valt. Men kan zich de vraag stellen of ze dan eigenlijk wel zo gematigd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De stad investeerde nochtans 30.000 euro in een slachtvloer met verdoving." ... en dan er nog niet eens één die er durft gebruikt van te maken! Hoeveel geld is er eigenlijk al aan die bende verprutst??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Worden die ook op een "speciale manier" geslacht volgens de onderrichtingen van de bijbel of zo? Laatst gewijzigd door andev : 27 oktober 2012 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Nee, natuurlijk niet. Maar is dat een reden om barbarij binnen te laten terwijl voor dat soort dieren (schapen, koeien, ...) er verdoving voor de slachting voorzien is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |