Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2004, 14:48   #1
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard Vlaming

Vanmorgen las ik in Metro op bladzijde 14 een artikel met als titel
“VLAMING HEEFT ZIN IN TELEWERK”

Tja, of dat klopt of niet, daar ga ik me niet over uitspreken.

Maar de foto die er bijstaat: een man die aan zijn PC zit met naast hem en achter hem staand op de stoel een jongetje.
De man ziet er een beetje bruin uit en heeft een zwarte baard en een soort tulband op zijn hoofd. In het wit (de tulband.). Dat mag.
En die twee jongetjes zien er ook een beetje bruin uit. Dat mag ook… Ik weet nu niet of die uit India of Pakistan of zo komen. Ik ken dat allemaal niet zo goed…
Maar in elk geval, bij ons dragen wij normaal gesproken toch geen tulband? Ook geen witte…

Het kan wel zijn dat die man zin heeft in werk. Dat mag zeker. En zelfs meer bepaald in telewerk? Ik weet dat niet. Ik ken die mens niet. Maar het kan.
Dat zal wel ne brave mens zijn,hé, met een belgische identiteitskaart en zo. Daar schijnen ze dezer dagen toch allemaal niet meer zo moeilijk over te doen. Misschien wonen die zelfs in Vlaanderen.
Maar om nu een foto van hem af te beelden onder de titel “VLAMING heeft zin in telewerk”…?

Nu gaan ze wel weer zeggen dat ik overdrijf.
Dat dat toch niet zo erg is.
Inderdaad, dat is niet zo erg.
Maar toch wat dommig.
Onnodig.
Onnozel.

Allez… zonder mij uit te spreken over welke van de twee wagens het beste is: ik zou onder de titel “Volvo produceert de veiligste wagen” toch geen foto van een zetten van een Mini.

Maar ja, ’t zal wel weer aan mij liggen …
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be