Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2012, 14:23   #1
Rollercoaster
Banneling

Standaard Maggie versus Daniël

Ik moet van de O-Vld niet veel hebben maar die madam kan ik wel appreciëren.
Ik vind het goed dat ze den Daniël eens flink op zijn plaats zet.
Waar haalt die vent eigenlijk het lef vandaan om steeds kritiek te geven op anderen. Hij is daarbij niet aan zijn proefstuk toe en is ook niet te beroerd om de waarheid een draai te geven...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...sultaten.dhtml
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 15:37   #2
Don Quichote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Waar haalt die vent eigenlijk het lef vandaan om steeds kritiek te geven op anderen. Hij is daarbij niet aan zijn proefstuk toe en is ook niet te beroerd om de waarheid een draai te geven...
2

Gelukkig is Gent met dat raar Soske als burgemeester een ver van mijn bed show.
Ik heb altijd al gedacht dat de meeste Gentenaars een slag van de molen gehad hebben.

Alle zigeuners en asielzoekers daarheen.
Men zegge het voort.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 17:45   #3
giserke
Banneling

Standaard

het succes stijgt hem in zijn kop.
Hij denkt dat iedereen dommekloot is buiten Gent.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 17:46   #4
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
2

Gelukkig is Gent met dat raar Soske als burgemeester een ver van mijn bed show.
Ik heb altijd al gedacht dat de meeste Gentenaars een slag van de molen gehad hebben.

Alle zigeuners en asielzoekers daarheen.
Men zegge het voort.
Wilde nekeer ne slag van mijne vuist hebben ja?
Oud 12 december 2012, 17:51   #5
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Met het uitwijzen van kinderen maak je je niet meteen populair maar als het niet anders kan; dan moet het maar. Ofwel pas je de regels toe of wel pas je ze niet toe. Je kan niet voor geval X ze wel toepassen en voor geval Y dan weer niet.
Ik vermoed, aan de reacties van de mensen te zien, dat ze eerder geneigd zijn Maggie te volgen dan Daniël...
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 17:57   #6
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mevrouw de Block (ondertussen ook ondervoorzitter van de O-VLD) begint,zachtjesaan, resultaten te boeken op haar departement.Belgiekske is niet zomaar het landje meer waar je "kan proberen"....We zitten reeds op -20% aanvragen tov van vorig jaar.....En ik heb nog geen cijfers gezien in de pers maar ik kan me voorstellen dat de verwerking van aanvragen onderhand ook wat vlotter zal zijn.
Het "omdraaien " van de asiel- en migratie-omstandigheden,minsten 2 decennia aan een stuk door de ene idioot achter de andere "wereldverbeteraar" mismeesterd, is een moeizame job,temeer daar het doel moet zijn om echte asielzoekers weer te scheiden van kandidaat-profiteurs,en bovendien perfect duidleijk te maken dat "asiel" geen "definitief verworven recht is,en je dus uiteindelijk ook weg moet.

Ja,het is voor misdadigers en geweldplegers blijkbaar nog steeds gemakkelijker om te mogen blijven dan "bravekes"...Maar dat is niet de schuld van "Maggie",dat is de schuld van....wel..de verzamelde "democratische politiek" wegens het uitvaardigen van lamme procedures en de advokatuur die daar gaten in vindt.(geweldplegers en misdadigers raken blijkbaar aan centen om advokaten te betalen...)

En het is inderdaad niet omdat Belgie nog niet goed raad weet met de deugnieten en de slechterikken ,dat dan de "bravekes" ook maar mogen blijven......

Laatst gewijzigd door kelt : 12 december 2012 om 17:58.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 18:21   #7
Don Quichote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Neen, blijf jij maar in Gent bij dat raar volk.
Oud 12 december 2012, 18:31   #8
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedreigend taaltje

5 bp
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 18:55   #9
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Bedreigend taaltje

5 bp
moeidu nie.
Oud 12 december 2012, 18:58   #10
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
moeidu nie.
Iedereen mag zich overal moeien hier
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 19:01   #11
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Iedereen mag zich overal moeien hier
Jij bent niet iedereen. Ophoepelen dus.
Oud 12 december 2012, 19:02   #12
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent niet iedereen. Ophoepelen dus.
Eno2: De Forumschoonmoeder.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 19:39   #13
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Mevrouw de Block (ondertussen ook ondervoorzitter van de O-VLD) begint,zachtjesaan, resultaten te boeken op haar departement.Belgiekske is niet zomaar het landje meer waar je "kan proberen"....We zitten reeds op -20% aanvragen tov van vorig jaar.....En ik heb nog geen cijfers gezien in de pers maar ik kan me voorstellen dat de verwerking van aanvragen onderhand ook wat vlotter zal zijn.
Het "omdraaien " van de asiel- en migratie-omstandigheden,minsten 2 decennia aan een stuk door de ene idioot achter de andere "wereldverbeteraar" mismeesterd, is een moeizame job,temeer daar het doel moet zijn om echte asielzoekers weer te scheiden van kandidaat-profiteurs,en bovendien perfect duidleijk te maken dat "asiel" geen "definitief verworven recht is,en je dus uiteindelijk ook weg moet.

Ja,het is voor misdadigers en geweldplegers blijkbaar nog steeds gemakkelijker om te mogen blijven dan "bravekes"...Maar dat is niet de schuld van "Maggie",dat is de schuld van....wel..de verzamelde "democratische politiek" wegens het uitvaardigen van lamme procedures en de advokatuur die daar gaten in vindt.(geweldplegers en misdadigers raken blijkbaar aan centen om advokaten te betalen...)

En het is inderdaad niet omdat Belgie nog niet goed raad weet met de deugnieten en de slechterikken ,dat dan de "bravekes" ook maar mogen blijven......
Er is nog gigantisch veel werk aan de winkel voor we in de buurt komen van de andere Europese landen. Duistsland is acht keer groter dan België en heeft maar twee keer zoveel asielzoekers. Frankrijk en UK hebben er een pak minder dan het kleine ministaatje België.
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  seekers.png
Bekeken: 476
Grootte:  16,5 KB
ID: 88520

De asielstromen zijn in 2012 trouwens in heel Europa met 10% gedaald, daar heeft Maggie de Block geen enkele verdienste aan.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  applicants.png
Bekeken: 492
Grootte:  25,6 KB
ID: 88521

Laatst gewijzigd door fonne : 12 december 2012 om 19:45.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 20:38   #14
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Vroeger kon ik voor Termont nog een zekere sympathie opbrengen. Ik zag in hem een soort volkse Gentenaar met een warm hart. Sedert zijn "fakkeltocht uit de jaren dertig"-commentaar op de rustige wandeling van de N-VA groep naar het stadhuis van Antwerpen op de verkiezingsavond heb ik mijn mening over deze man grondig moeten herevalueren. Hij gedraagt zich als een oen. Ik denk dat zijn verkiezingsresultaat op 14 oktober hem naar het hoofd gestegen is en dat hij zich daardoor verbaal alles kan permitteren.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 21:23   #15
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...sultaten.dhtml
Het feit dat hij kritiek heeft is niet van belang, iedereen mag kritiek geven. Wat van belang is is de hypocrisie die tentoongesteld wordt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2012, 22:26   #16
Vigilante VL
Banneling

Standaard

De Sultan van Klein-Anatolië tegen de Pafferige Papzeug ... Hilarische mediatiek circus dat bol staat van de hypocrisie.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2012, 06:34   #17
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Er is nog gigantisch veel werk aan de winkel voor we in de buurt komen van de andere Europese landen. Duistsland is acht keer groter dan België en heeft maar twee keer zoveel asielzoekers. Frankrijk en UK hebben er een pak minder dan het kleine ministaatje België.
Bijlage 88520

De asielstromen zijn in 2012 trouwens in heel Europa met 10% gedaald, daar heeft Maggie de Block geen enkele verdienste aan.

Bijlage 88521
Vergeet niet dat we vroeger het "probeerland" bij uitstek waren.Als het elders niet lukte kon men het,met grote kans op succes, hier proberen."succes" is voor een "probeerder" dat hij/zij jarenlang met rust gelaten wordt en tussen de "procedures" door kon rijden.Desnoods door kinderen als chantagemiddel in te zetten en met steun van advokaten(beroeps-anarchisten)...
Ook het magische woord "rascist" maakte veel mogelijk.

Gevolg was,inderdaad,een merkwaardig grote descripantie vergeleken met andere,veel rijkere en grotere landen.
Ik wil er ook op wijzen dat de grafieken OFFICIELE en BEKENDE cijfers tonen.Neem maar gerust aan dat er nogmaals zoveel "probeerders" in geen enkele statistiek staan...ook niet in Duistland en Frankrijk.....

Laatst gewijzigd door kelt : 13 december 2012 om 06:42.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2012, 07:07   #18
Don Quichote
Banneling

Standaard

Gelukkig gaan deze goede lieden voor ons pensioen zorgen.
Bijkomend ...ons verzorgen als we oud en ziek zijn.

Dat zeiden onze politiekers 30 jaar geleden al.
Het is al goed te merken , vind ik.

Bovendien gaan die mensen uit Verwegistan ons helpen met consumeren, wat de staatskas ten goede komt.
Oud 13 december 2012, 09:01   #19
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Met het uitwijzen van kinderen maak je je niet meteen populair maar als het niet anders kan; dan moet het maar. Ik vermoed, aan de reacties van de mensen te zien, dat ze eerder geneigd zijn Maggie te volgen dan Daniël...
zo van dat wat Daniël voorsteld is te moeilijk, we pakken de kinderen ?

Laatst gewijzigd door jogo : 13 december 2012 om 09:02.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2012, 09:39   #20
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
zo van dat wat Daniël voorsteld is te moeilijk, we pakken de kinderen ?
Daniel roept maar wat en stelt eigenlijk helemaal niets voor. Vanderkelen (ja Vanderkelen) zegt vandaag in het laagte nieuws dat als Vlaams Belang dergelijke dingen roept ze dat tenminste nog onderbouwen met cijfers. Zelfs dat doet Daniel niet. Als zelfs Vanderkelen begint te zeggen dat wat Termont hier doet nog lager is dan het Vlaams Belang, zou er zelfs bij u toch een belletje moeten beginnen rinkelen.

De enige met iet of wat talent in deze non regering beginnen aanvallen zonder dat te onderbouwen, je moet het maar doen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be