![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedele Liekens heeft een nieuw boek over sex geschreven:
Citaat:
Zou ze zich bewust zijn van de grove racistische discriminerende en fascistoide stellingname dat ze hier neemt? Moet ze binnenkort voor het Inquisitiecentrum verschijnen? of loopt ze het risico dat haar dochters worden ontvoerd, besneden en tot moslima met kaal kutje worden omgevormd? In ieder geval zou ik zulke uitspraken niet durven doen. Elisabeth Sabaditsch Wolff werd hiervoor veroordeeld: http://ejbron.wordpress.com/2011/12/...tot-geldstraf/ Wie gaat Goedele daarvan verwittigen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da'mens interesseert me geen fluit !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge kunt ineens precies veel beter schrijven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat Goedele in deze gelijk heeft.
En ik begrijp niet dat tegenwoordig iedere uitspraak op een goudschaaltje gewogen moet worden om toch maar geen religie op de teentjes te trappen. Ik ben katholiek maar realistisch genoeg om te begrijpen dat voor ongelovigen mijn geloof onbegrijpelijke stellingen heeft. Ik zal die mensen mijn overtuigingen nooit opdringen, ik zal er zelfs zo weinig mogelijk over spreken. Als ik het met bepaalde zaken in de Kerk niet eens ben, wat ook gebeurt, zeg ik dat ook. Tot hiertoe heeft geen pastoor me buiten gesmeten of in de ban gedaan ...
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n Barbiepruim is toch zowieso geen zicht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |