![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk nummers die een "Pjoeoeoew" in de muziek hebben.
Ik kan daar ongelooflijk van genieten, kan het niet beter beschrijven dan "oorstrelend". Heeft iets met mijn asperger natuur te maken. Als je niet weet wat ik bedoel, Marshall haines "dancing in the city" is de ultieme Pjoeoeoew plaat. Voor zover ik weet. Gerry rafferty heeft het ook in "baker street". Wat hulp wordt geapprecieerd ![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 10 november 2012 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goed aantal pioes (denk ik toch dat het dat is dat je bedoelt) en verder een heel grappig nummer.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Wreed bedankt hoor, maar het is niet waar ik naar zoek. Het moeten echt zuivere zachte pjoeoeows zijn
![]() Luister nog eens naar die dancing in the city, het gaat over de allerlaatste noot (ze verdwijnt al wat in het applause)
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de pjoeuws zijn inderdaad de goede pjoeoews. ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 10 november 2012 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga dat lijstje blijven aanvullen
![]() Voorlopig heb ik nu: Marshall Haines "dancing in the city" Gerry Rafferty "baker street". en nieuw Anita Ward "Ring my bell" (stoot Marshall Haines van de troon) Champagne "How 'bout us"
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Helaas heb ik geen artistieke vezel in mijn lijf ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikke, behulpzaam als altijd op kerst, luister heel dat nummer af en weet de pjoeoew niet te herkennen. Dan lees ik dat het de laatste noot betreft, luister het nummer nog eens en wat blijkt: Die laatste noot is exact dezelfde als die op 0:07-0:09 in het begin van het nummer. Kortom; dat nummer begint gewoon met uwe pjoeoeoew. Acht seconden luisteren had kunnen volstaan! Ik heb me 2 keer door heel dat (excuses) rotnummer moeten ploegen. Soit, ik weet nu over welke pjoeoeoew je het hebt maar heb ondertussen teveel koppijn om op speurtocht te gaan.
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had niet door dat die noot in het begin ook mooi te beschrijven viel ![]() ![]() Anyway, toch bedankt voor de behulpzaamheid ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Land of confusion
http://www.youtube.com/watch?v=YV4oYkIeGJc |
![]() |
![]() |