![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe meer u wegkijkt voor wat er zich echt ontwikkelt achter de schermen, door uw tijd te vullen met uren mainstream TV te bekijken per week, des te leuker uw favoriete zenders en uw overheid dit vinden.
Tot u plots de SNELCURSUS REALITEIT ontdekt en uw leven een andere wending neemt... Lees het allemaal en meer op: http://www.volksmagazine.net/spoedcursus-realiteit/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel zieltjes heeft je reclamecampagne al gegenereerd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() wel het is geen reclamecampagne al is het leuk dat u dit zo ziet.
Zieltjes worden daar niet mee gegenereerd, u heeft waarschijnlijk geantwoord op het verkeerde bericht. Daarom kan ik niet degelijk antwoorden op uw vraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Jammer Dat Niemand Met Feiten Komt Om De Stelling Te Weerleggen. Net Zoals Gewoonlijk Natuurlijk.
Jullie Zijn Allemaal Politici Zeker? Ik Zou Het Bijna Geloven |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Moest gij niet in Wembley zitten met de rest van de geblinddoekte kudde om uw zuurverdiende centen te storten in het bodemloze vat Icke?
|
![]() |
![]() |