![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Hoe herken je een franse, engelse en belgische gepensioneerde?
De Engelse gepensioneerde drinkt whisky en gaat naar de paarderennen De Franse drinkt een wijntje en gaat naar zijn nieuwe vriendin De Belgische gepensioneerde opent een jupiler en gaat naar het feest voor zijn 51e verjaardag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je grap klopt al niet voor mij ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die leent de fles jenever van de buurman?
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is nu de grap?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan zijn slechte moppen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De belgische gepensioneerde leunt lekker achterover en laat zijn kinderen en kleinkinderen ploeteren.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk. Die kinderen en kleinkinderen moeten maar zo onnozel niet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je herkent de gepensioneerden heel makkelijk. Passeer eens op een zaterdagochtend aan den Delhaize, de G.B. of whatever. Passeer een kwartier voordat de winkel opent. Met hopen staan ze daar met hun winkelkarretje voor de deur te drummen. Want ja; de rest van de dag hebben ze geen tijd....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ongelukkig genoeg hebben ze behalve tijd ook geen geld over...
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je vraagt aan gepensioneerden wanneer het past, dan komen daar alleen de meest onmogelijke uren uit, nog erger dan een zelfstandige. Want ze hebben geen tijd, geen tijd. Dat dat komt omdat ze de meest banale activiteiten uuuuren rekken om de dag gevuld te hebben, dat mag ik niet zeggen. Ze nemen hun vrije tijdsactiviteiten nog serieuzer dan een CEO zijn strategisch plan. De hele zaterdag is het onmogelijk een uur langs te gaan omdat ze van 13.00 tot 16.00 a 16.30 gaan wandelen. Dat kan niet op een andere dag in de week, dat moet de zaterdag. Je kan niet om 10.00 langskomen, want dan zouden ze nerveus worden gezien ze zich vanaf 11.00 moeten gaan concentreren op det nakende vertrek rond 12.00 om rond 12.45 toch zeker ter plaatse te zijn. Je kan ook niet rond 17.00 langskomen, want dan zijn ze misschien nog niet thuis. Je kan ook niet rond 18.00, want dan gaan ze eten. Je kan ook niet rond 20.00 want dan is er iets op TV dat ze volgen. 21.00 is natuurlijk al veel te laat want dan moeten ze zich gaan focussen op het naar bed gaan rond 22.00 uur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 oktober 2012 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou kunnen. Misschien eens voorstellen als onderwerp voor een doctoraatsthesis?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |