![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is al een draad over films die je recent gezien hebt, een draad over filmpareltjes, een draad over oorlogsfilms, maar al die topics zullen falen omdat het niveau simpelweg veel te hoog ligt voor k&k. Daarom deze draad over ongelooflijke B-films. Films die vaak voor maar een paar ton geproduceerd zijn, lekker vol ketchup zitten en gewoon fijn entertainen. De film hoeft niet "zo superslecht te zijn dat ie weer goed is" (dat soort films zijn meestal gewoon slecht), maar moet wel geschikt zin voor een fijne avond voor de buis met een biertje.
Ik trap af. Recent heb ik de kraker Boa VS python gezien: ![]() Wat die helikopter op die afbeelding doet weet ik eigenlijk niet, want in de film zelf heb ik hem nog niet gespot. Dit is in ieder geval ongeveer het niveau: ![]() ![]() Niet zo recent gezien, maar wel een echte aanrader voor als je in een B-film mood bent: The return of Swamp Thing: ![]() Het vervolg op en duurdere maar weinig succesvolle film. Deze keer wordt er nog minder gemikt op een zinnig verhaal, en meer op explosies. Yeah voor explosies! Er zitten alleen wel twee erg irritant nagesynchronyseerde jochies in, dat is dan weer net teveel van het slechte. ![]() Gelukkig bestaat daar een oplossing voor: ![]() Had ie dat maar voor de opnames gedaan. O shit, da's al veel tekst zeg, dat kan niet in k&k ntuurlijk, dus ik hou maar snel op. Dus, jullie beurt. Wat zijn de meest goed-slechte B-films die u kent?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 18 juni 2009 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan geen goeie films
![]() Zo saai tijdsverdrijf seg ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Voor de rest laat ik jullie hier wel gerust ze ![]() Tenzij er serieus offtopic wordt gegaan ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 18 juni 2009 om 19:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Eens kijken hoeveel pagina's we kunnen vullen voor er iemand weer een film noemt...
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Ik heb recentelijk een dvd gekocht van "Skinned Deep". Slechte Texas Chainsaw Massacre Rip oof. Omdat hier niet de ruimte is voor ene review, vind je die hier: http://analoog.wordpress.com/2009/06/17/skinned-deep/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben naar Snakes On A Plane aan het kijken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Beetje moeilijk om zeker te zijn of iets past in de categorie B-film of niet. Sommige films hebben een verassend groot budget ook al lijken ze soms abominabel en klungelig. Maar ik dacht eigenlijk aan deze... een paar jaar terug gezien. De regisseur ervan noemt het overigens zelf een B-film dus we zullen haar maar geloven hé.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() There are motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Ben trouwens geheel offtopic wel benieuwd hoe snales on a plane eruit zou zien... (Behalve dan natuurlijk dat je snail anders spelt.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 18 juni 2009 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou wel van de late 60's muziek en hippie subcultuur en heb een tijdje geleden voor een prikje de DVD's van "The Trip" van Roger Corman (1967) en "Psych Out" van Richard Rush (1968) gekocht op amazon uk. (5 EUR per DVD of zoiets)
The Trip kende ik al van naam en had al vele jaren zin om hem te bekijken, maar viel dat effe tegen zeg. Een echte B-film in de slechte betekenis van het woord. Verwarde scènes, saai.... trailer: http://www.dailymotion.com/video/x1d...-trailer_music Hierna stonden mijn verwachtingen voor Psych out dus op 0, of nee, op -10, maar dat viel dan weer mee. Goedkoop maar onderhoudend en toch niet helemaal banaal. Hier is een stukje: http://www.tcm.com/mediaroom/index/?cid=214880 Heb er wel een boontje voor Susan Strasberg aan overgehouden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn favoriete B-film is Braindead: Kong Fu - Priester Legendarisch grasmaaierscene Zombie-baby |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Over zombies gesproken trouwens:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Wat hebben die arme nazi's die stoute klusjesman ooit misdaan?
![]() |
#16 |
|
![]() Vraag maar aan Maurice de Hond.
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#18 |
|
![]() Nederlandseopinie-peiler die vroeger altijd op het NOS-journaal kwam met zijn polls. Uit de gratie gevallen door constant te roepen dat in één of andere moordzaak de verkeerde vastzit. De eigenlijke dader is "de klusjesman" aldus Maurice. Op zijn aandringen is een grafsteen gelicht omdat er een mes onder zou liggen, er werd niks gevonden.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 18 juni 2009 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat een gekke man, iedereen weet toch dat het de butler was met een loden pijp in de bibliotheek. ![]()
![]() |