Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2012, 09:09   #1
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard Verwijderen van berichten

De laatste tijd merk ik meer en meer dat berichten verwijderd worden.

Ik vermoed dat dit een gevolg is van het verwijderen van berichten van gebande personen.

In veel discussies worden echter dan ook legitieme berichten verwijderd van mensen die niet geband zijn.

Dus bij deze mijn vraag om een beetje minder met de groffe bijl erin te hakken. Het is lastig om een discussie nog te volgen als er talloze berichten verwijderd zijn van personen die niets met die gebande persoon te maken hebben.

Laatst gewijzigd door exodus : 9 november 2012 om 09:12.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 09:57   #2
Another Jack
Banneling

Standaard

Ik vermoed dat het aliens zijn die dat hier systematisch doen.
Ze voelen dat je hen op het spoor bent en ze vinden dat blijkbaar niet leuk.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 10:05   #3
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Ach, ik kan begrijpen dat moderators niet elk bericht kunnen afwegen.
Het is in essentie de schuld van gepermbande trollen die hier telkens opnieuw een nick aanmaken, denkend dat ze interessant zijn.

Misschien moet je daar eens tegen reageren, Exodus?
Oorzaak - gevolg, weet je wel?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 10:46   #4
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ach, ik kan begrijpen dat moderators niet elk bericht kunnen afwegen.
Het is in essentie de schuld van gepermbande trollen die hier telkens opnieuw een nick aanmaken, denkend dat ze interessant zijn.

Misschien moet je daar eens tegen reageren, Exodus?
Oorzaak - gevolg, weet je wel?
Men moet geen berichten verwijderen van personen die er niets mee te maken hebben, dat heeft niets met afwegen te maken. Er worden berichten verwijderd waarin de gebande persoon zelfs niet gequote wordt.
Oud 9 november 2012, 10:53   #5
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Hardnekkige dubbelnickers proberen we te ontmoedigen door hun berichten te verwijderen. Dit impliceert dus ook de berichten waarin de berichten van de dubbelnicker worden geciteerd. De oplossing is dus simpel: de betreffende dubbelnickers negeren. Zowat iedereen (en zeker degenen die in de betreffende draden het meest actief zijn) weet inmiddels wel wie ze zijn. Dat blijkt ook duidelijk uit de reacties op hun berichten én uit de meldingen dei we krijgen.
Akira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 10:57   #6
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
Hardnekkige dubbelnickers proberen we te ontmoedigen door hun berichten te verwijderen. Dit impliceert dus ook de berichten waarin de berichten van de dubbelnicker worden geciteerd. De oplossing is dus simpel: de betreffende dubbelnickers negeren. Zowat iedereen (en zeker degenen die in de betreffende draden het meest actief zijn) weet inmiddels wel wie ze zijn. Dat blijkt ook duidelijk uit de reacties op hun berichten én uit de meldingen dei we krijgen.
Daar kan ik nog inkomen, maar er werden ook ook meermaals berichten verwijderd waarin de dubbelnickers niet gequote werden, zowel van mijzelf als anderen.

Nu ik neem aan dat dit een slordigheid was, en hoop dat er in de toekomst wat beter opgelet zal worden. Waarvoor dank.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be