![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Gelogeerde aap : 23 oktober 2012 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mini iPad kan me gestolen worden.
Ik zou liever zien dat de nieuwe iMac aangekondigd wordt. Volgens de geruchtenmolen zou die wel eens samen met die mini iPad aan de wereld getoond kunnen worden. Mij benieuwen wat-ie heeft en wat-ie kost. Want mijn Powerbookje is (wegens geen intel-processor en dus weinig compatibel met recente software) dringend aan vervanging toe.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch wel twee erg verschillende toestellen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kocht vrijdag deze voor 2 euro:
![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Jij leeft écht in het verleden?
Op mijn Nano 16GB kunnen 3000 van die schijfjes. Ding is zo groot als een boullionblokje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mp.3 blijft toch stukken achter qua geluid. Op mijn werk worden geluidsbestanden als wav. weggeschreven en gelukkig niet als mp.3. Fotograferen of filmen doe ik met mijn Sony camera (liever had ik een nieuwe Canon gehad) dan met een GSM. Digitale fotografie is ook het enige wat beter is dan analoge camera's. Mijn speakers, B&W 220 1 uit 1988.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alletwee een processor, geheugen, harde schijf,... Het ene draagbaar, het andere stationair. Nu staat die Powerbook hier ook altijd op het bureau. Hoeft dus niet perse een laptop te zijn, die vervanger van mijn Powerbook. Vandaar; hoera voor de nieuwe iMac. Ziet er overigens behoorlijk sexy uit met dat dunne randje. Beetje spijtig misschien dat de DVD-schrijver/speler verdwenen is maar als ik er eens over nadenk; ik zou niet weten wanneer ik nog eens een cd of dvd in mijn Powerbook heb gestoken dus dat gaat het probleem niet zijn. En als ik al eens een cd-tje zou willen kopieren doe ik dat wel op de laptop van de bengels.
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ik blijf hopen dat een combine tussen samsung en google, apple eens een goed pak rammel verkoopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles (de Apple nieuwigheden) even laten bezinken en tot de conclusie gekomen;
Ik koop een Mac Mini. Waarom geen iMac? 1) Beetje te duur voor wat je krijgt. (i5 proc, 5400rpm HD, geen DVD) 2) De onbegrijpelijke keus om de SD-sleuf aan de achterkant te plaatsen. Wat in mijn situatie (bureauopstelling) evenveel betekent als 'onbereikbaar'. 3) Het weglaten van de audio-in. Professionele muzikanten zullen er met een externe geluidskaart niet om malen maar ik als hobby-muzikant vind het toch interessant dat ik de virtuele gitaarversterkers in Garageband ook daadwerkelijk kan gebruiken. Wie geeft nu gratis een gitaarversterker mee in zijn OS maar laat tegelijkertijd de audio-ingang weg? 4) Ik heb een goeie Samsumg-monitor, een keyboard en een muis. Waarom betalen voor alles dubbel? Waarom wel een MacMini? i7 processor, audio-ingang, bereikbare sd-sleuf, FireWire, plaatsbesparend, alle randapparatuur heb ik al. Voor een goei 900 euro heb ik dan een 2.3GHz i7, 8GB Ram, 1TB HD, 4xUSB3, Firewire, Thunderbolt ter grootte van een paar cd-doosjes. Ideaal. Met de 500 euro die ik uitspaar tov van de imac koop ik me een 1TB USB3 HD waar ik via Time Machine een exacte kopij van mijn HD op bijhoud. Meer moet dan niet zijn. Waarom geen vergelijkbare Windows of Linux-desktop? Omdat ik na jaren OSX-gebruik voor geen geld van de wereld nog terugwil naar Windows of Linux. Niet naar Windows vanwege de miserie alom, niet naar Linux vanwege het beperkte software-aanbod. OSX werkt naar mijn goesting gewoon perfect. En na wat screenshots van Windows8 gezien te hebben zou ik nog liever een FisherPrice-OS op mijn pc hebben...
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |