![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die conclusie trek ik, na het lezen van dit artikel, uit het complete stilzwijgen dat van de Vlaemsche bevolking uitgaat.
Als zelfs dit de burgers al niet meer uit de zetel krijgt, dan is er geen hoop meer. Op mijn spaarrekening staat momenteel welgeteld €0,00, dus ik zal de dans ontspringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 9 november 2012 om 17:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Zo'n monetair beleid zou enkel zinnig zijn moest het gelinkt worden met een stimulus in investering maar gezien ook dat niet aamgemoedigd wordt is het wel heel krankzinnig. Willen ze dat mensen hun geld opnieuw in het buitenland plaatsen ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarnaast is hij overtuigd dat hij goed bezig is. Hij zegt maar al te graag dat de EU hem feliciteerd. Beetje een narcist met kop in het zand
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij is goed bezig met de lasten op de Vlaming te verhalen - met de welwillende medewerking van de traditionele anti-Vlaamse partijen die in wezen de Vlaming gewoon uitlachen in zijn gezicht. En het Vlaamse volk verdient uiteraard niet beter, vermits ze nog minder reageren dan de gemiddelde autist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
PS: Ik ben opzoek naar een quote van Di Rupo die zegt "Wallonië mag niet verarmen" in een krant. Ik vind dit namelijk niet direct.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 9 november 2012 om 18:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet al wel van slechte wil zijn om daar niet "Wallonie mag niet verarmen," uit te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlamingen die op de traditionele partijen hebben gestemd hebben er totaal geen probleem mee dat ze gepluimd worden, hun partijen werken gretig mee aan het leegzuigen van de Vlamingen te koste van het kiespubliek van de PS. Wie een beetje verstand en inzicht had kon dit allemaal voorspellen toen Di Floppo premier werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Analyse deredactie 2011
Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is er mis met uw geld in het buitenland te plaatsen? Achterlijk nationalisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al mijn spaargeld omgezet in troy ounces zilver ( Wiener Philharmoniker) en in keramische waterfilters en andere nuttige hardware Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 9 november 2012 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik vermoed dat voor achterlijk je beter in een spiegel kijkt. Heb je de afgelopen jaren ooit een krant geopend? Zoja weet je waarover ik het heb (hint, regering heeft er vaak campagnes rond gedaan om wat extra geld te krijgen ipv processen te voeren).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat ze maar campagnes voeren, ik en mijn beheerders weten veel beter hoe zich te organiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
J. Van Overtveldt is niet de eerste, de beste. Toch voorspelde hij de crash v.d. €...Voorspelling die dus niet uitkwam. Als Diruppo dit zou uitvoeren, kan de NVA geen beter koren op z'n molen krijgen !!! Hij zal dat dus waarschijnlijk NIET doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voorspelling die voorlopig nog niet uitkwam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() 'Ze' hebben gemerkt dat de mensen ondanks de interest van 0,60% hun geld nog niet uitgeven en dat ze nog altijd blijven sparen. 'Ze' zijn duidelijk in paniek en proberen via deze weg de druk op het spaargeld nog verder op te voeren.
Wat belet iedereen om het geld gewoonweg af te halen en in een sok te stoppen ? Stel je spaart 1000 € en krijgt daar na 1 jaar 0,6 % op, dan is dat dus 6 €. Daar betaal je dus 0,9 € en je houdt dus 5,1 € over....hallo .... 5,1 € zou je daarom je geld nog op de bank willen hebben staan ? Het gevolg zal zijn dat er nog minder kapitaal ter beschikking is om uit te lenen aan bedrijven en particulieren voor het doen van investeringen. Laatst gewijzigd door Stingray : 9 november 2012 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs thuis in een kluis is maar relatief veilig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat je al je belastingen misloopt, dat je geen groei creeërt
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |