![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=4]Bommeldingen station Antwerpen en Berchem leggen treinverkeer lam[/size][font=verdana, arial][size=2]
[font=verdana, arial][size=2]De treinstations Antwerpen-Centraal en Antwerpen-Berchem zijn ontruimd na bommeldingen. Even voor 17.00 uur kwam er een bommelding binnen voor het Centraal Station in Antwerpen. De federale politie ontruimde het gebouw. Rond 17.30 uur kwam dan opnieuw een melding binnen maar dan voor het station van Berchem. Ook daar moesten alle reizigers het gebouw verlaten. Momenteel mogen geen treinen in en uit Berchem-station. "Treinen die kunnen stoppen in de stations voor Berchem zullen dit doen", zegt Jochem Goyvaerts van de NMBS. "In sommige gevallen moeten de reizigers in de trein wachten. We proberen zo snel mogelijk een oplossing uit te werken maar dat vraagt tijd." Ook de bussen van De Lijn ondervinden nodige hinder, volgens woordvoerster van De Lijn Antwerpen Hella Rogiers. Zo mochten de bussen tussen 17 en 17.30 uur niet langs de Pelikaanstraat ter hoogte van het Antwerpse Centraal Station rijden. Ter hoogte van Berchem-station mogen de bussen momenteel niet onder de brug van de spoorweg maar rijden ze langs de Posthoflei. Belga [/size][/font] [/size][/font]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Antwerpen , Vlaams Blok , bruine , zal wel toeval zijn
![]() http:// Laatst gewijzigd door Groen Valkje : 19 juli 2004 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Het is er weer aan te zien dat het schoolvakantie is.
De verveling slaat al toe bij sommigen vermoed ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Heel goed gezien, ik was daar.
Om 17.00 uur vertrek ik in Heide naar Antwerpen Centraal. Op 5 minuten van antwerpen centraal worden we omgeleid naar Berchem. Met de bus naar het centraal station, ik ging even naar de winkel. De problemen waren al opgelost toen ik aan het centraal station aankwam. Ik had zeer snel een busverbinding, waarvoor alle lof voor het openbaar vervoer. Nu kwam ik na een half uur in de winkel in het centraal station aan, geen enkele trein reed. Bijna anerhalf uur wachten eer de eerste trein richting heide (richring roosendaal) vertrok. De NMBS heeft zijn best gedaan, slechts 1 zaak kon beter. Op de borden met de vertrekuren was geen informatie over de bommeldingen. De treinuren bleven staan. Maar dit 1 kleine foutje neemt niet weg dat ik alle lof heb voor de goede aanpak door de NMBS. Ik die treinen haat.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bommeldingen is al een beetje afgezaagd.
Kvind het wel straf hoe ze daar zo fel op reageren hoewel het toch altijd fake is. Alé, stel dat er morgen iemand belt naar brussel dat een 25 kiloton atoombom verstopt is in Gent, gaat ze dan heel oost-vlaanderen ontruimen?
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als men ook maar één keer niets doet omdat men toch denkt dat het een grap is, wel dan gaat men de volgende keren echt bommen laten ontploffen, aangezien de veiligheidsmaatregelen dan verzwakt zijn. Als er niet fel op wordt gereageerd gaat een terroristische groep met echte bommen werken. En altijd fake, ja, maar kijk eens naar wat er in Madrid gebeurd is? Als dat fake was... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Werk van de marroefen om de Joden te treiteren !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Echte terroristen gaan heus geen bommelding maken. De enige die dat af & toe deed was ETA. Het zou anders wel smerig zijn. Een bom plaatsen, zeggen dat ie over 10 minuten afgaat. Half het leger op zoek naar die bom, maar hem stiekem gezet hebben af te gaan over slechts 5 minuten ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Nu weet ik dat het vakantie is, maar om dan speciaal te gaan bellen voor bommel-dingen in de stations ... totaal overbodig
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je mag een bommelding nooit in de wind slaan! Als er dan echt een bom ontploft moet jij dan de verantwoordelijkheid van alle slachtoffers op je dragen omdat je er niets aan gedaan hebt als je zoiets in de wind zou slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |