![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ik persoonlijk ga heel graag op reis maar er zijn waarschijnlijk wel enkele mensen hier die dat niet graag doen.
Waarom doe je dit graag/niet graag?
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 29 september 2012 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik heb doorgaans een hekel aan mensen die graag op reis gaan.
Dat blijken dikwijls zeer oppervlakkige en zelfingenomen mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb je gewoon genoeg te doen waar je woont? Of zijn er andere redenen? edit: Mag ik vragen hoe oud je bent?
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 29 september 2012 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Het reizen als zodanig dient niet zelden ter compensatie van een gebrek aan verbeelding alsook van het onvermogen tot diepere beleving van de werkelijkheid.
Ziedaar de behoefte aan een continue stroom aan nieuwe prikkels en impressies. De reiziger heeft nauwelijks zijn blik geworpen op het ene of hij verlangt al naar het andere. Hij lijkt wel op de vlucht. Voor wie? Voor zichzelf? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk niet zo waneer je het type reiziger bent die 35 landen op het palmares heeft staan meer telkens in een vol pension hotel en of resort zonder er nauwelijks buiten te komen . Ik heb in 90 % van de reizen die ik maak geen hotel geboekt en het vliegticket vaak amper 3 dagen op voorhand , en meestal zelfs niet tot de eindbesteming . een resort is nooit langer dan 2 nachten , juist om effe uit te blazen en dan weg . en leven met de locale mensen . dat is reizen met een verrijking . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Mooi plaatje .
het lijkt of ik het herken maar het is niet zo . ik ken wel een gelijkaardig kasteel / ruine, al is ze denk ik kleiner . een in het Hongaarse Guily tegen de romeense grens. en een ander in Frankrijk in de buurt van Dieppe . ik dacht Miromesnil . Waar is dit kasteel ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Niet noodzakelijk. Ik vind het nogal ver voor die ene locatie.
Ik weet dat het er staat en ik kan genieten van die gedachte. Let wel, ik zeg ook niet dat ik mijn huis nooit uitkom. Ik ben deze zomer bijvoorbeeld twee dagen naar de zee geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Crac Des Chevaliers in Syrië
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik reis wel, maar het kost me steeds meer moeite en energie. Het is een voortdurend gevecht tegen de weergoden en het overvolle verkeer. Ook het vinden van een rustige plek voor de nacht is een uiterst moeilijke affaire.
Maar het lukt nog steeds.
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik (of het gezin) zelf niets moet regelen vind ik het nog wel fijn, anders is al die administratieve zever te vermoeiend om het waard te zijn.
Reizen met het oogpunt de lokale cultuur te beleven, weliswaar. Op reis gaan naar een ver land om te liggen verbranden op een strand vind ik gewoonweg ridicuul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling