![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag kan je veel geld aan PS5 verdienen wegens schaarste, dat is dus een kip met een gouden ei.
Maar zijn er nog eieren om het mandje mee te vullen? Vul dan aan...
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nigeriaanse prinsen helpen om hun fortuin te recupereren.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antiek gaat wel goed, maar is zooooooo traag om de juiste koper te vinden die dan zodanig afbiedt dat de winst miniem is.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees verder... Scam Tracker p.s. Laatste tijden doen er (hoorde ik van iemand) mails de ronde waar iemand u aanklaagt wegens het kijken naar sexueel getinte afbeeldingen. Laat u niet vangen!!!! Probeer de broncode (meer gegevens) te pakken te krijgen en schakel de Politie in. Op zich is het wel gieren want mocht ik lezen zou ik denken: ik mag niets meer posten in de tetten -en de kontjesdraad. ![]() (vergeet niet in Win10 & 11 de ransomware scanner aan te zetten)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bargain Hunt
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Massief eiken kasten enzo. Jammer dat ik zo groot (nog) niet kan gaan. Maar links en rechts al redelijk wat verdiend. Nu ben ik aan het leren daytraden op de beurs. Geld, overal geld, ge moet het niet verdienen maar pakken en dan bijhouden.
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Niemand kan twee heren dienen. Want hij zal de een verfoeien en van de ander houden, of zich hechten aan de eerste en de ander verachten. Je kunt God en de geldduivel niet tegelijk dienen. Daarom zeg Ik jullie: maak je niet bezorgd over wat je zult eten of drinken om in leven te blijven, en ook niet over de kleding voor je lichaam. Is het leven niet meer dan het eten, en het lichaam niet meer dan de kleding? Kijk naar de vogels van de hemel: ze zaaien niet en maaien niet en oogsten niet, je hemelse Vader voedt ze. Zijn jullie niet meer waard dan vogels? Wie van jullie kan met al zijn zorgen een el toevoegen aan zijn leven? En wat maak je je bezorgd over je kleren? Leer van de lelies op het veld hoe ze groeien. Ze werken niet, ze spinnen niet. Maar Ik zeg jullie: zelfs Salomo met al zijn pracht en praal ging niet gekleed als een van hen. Als God nu het gras op het veld, dat er vandaag staat en morgen in de oven wordt gegooid, zo kleedt, hoeveel te meer kleedt Hij dan jullie, kleingelovigen? Vraag je dus niet bezorgd af: Wat zullen we eten? Wat zullen we drinken? Wat zullen we aantrekken? Want naar dat alles zijn de heidenen op zoek. Jullie hemelse Vader weet wel dat je dat allemaal nodig hebt. Zoek eerst het Koninkrijk van God en zijn gerechtigheid, dan krijg je dat alles erbij.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 16 januari 2023 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Geld is een middel, geen god of afgod. Een man moet voorzien en daar 6 op 7 mee bezig zijn. Nieuw jaar, nieuwe voornemens en dat voornemen is liquide ruilen voor valuta. 100% legaal weliswaar.
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Er staat in het Boek: "maak je niet bezorgd over wat je zult eten of drinken om in leven te blijven, en ook niet over de kleding voor je lichaam." Je mag uit Gods Heilige Voorschriften niet cherrypicken. Repent!
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb God trouwens beloofd dat ik mensen in nood ga helpen zodra er “teveel” (genoeg zonder mezelf pijn te doen) is. Follow the plan, follow simple instructions. Het is niet de rijkdom of de luxe die ik najaag, het is simpel comfort en dat bereik je in dit land niet als alleenstaande met een 9 to 17 job. You know it, I know it.
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je gedraagt je precies als de heidenen: "Want naar dat alles zijn de heidenen op zoek. Jullie hemelse Vader weet wel dat je dat allemaal nodig hebt." Er staat niet dat je geld wel moogt najagen als je maar belooft dat je niet "teveel" zal najagen. Waarom moet God jouw belofte geloven, als jij de zijne niet gelooft? Ben jij ineens geloofwaardiger dan God??? Maar misschien is je boodschap wel dat een gelovige de Bijbel niet al te letterlijk moet nemen. Tenminste, als het hem goed uitkomt. Nogal hypocriet, niet?
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je wat meer welstellend wilt worden moet je geen geld stoppen in onnozelheden zoals een playstation. Koop aandelen van degelijke beursgenoteerde ondernemingen. Een playstation produceert niets. Een goede onderneming brengt een stevige cashflow voort.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja maar om deftig te daytraden bv hebt ge wel een deftig kapitaal nodig. Ik ben daarvoor nog in opleiding, je gaat daar best niet te roekeloos over als je iemand als mij bent. ![]() Ben ook aan het zien in de Ecommerce, maar is nog een beetje verwarrend, sta aan het begin.
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Om even ernstig te reageren, ik zou in jouw plaats daytraden mijden als de pest.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verkoopt zonnepanelen aan goedgelovige klanten, incaseeert het voorschot, en dan zijn er leveringsproblemen.
als je genoeg hebt, vertrek je met de de noorderzon. (tot er zo een klant op een avond voor je deur staat en een baseball bat met spijkers in , in je reet duwt tot je hem hebt terugbetaald ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goede mentor daarin is wel een absolute vereiste, voor iemand als mij. Dat is een kleine investering van max 50 euro per maand, maar dat is enkel tot je ermee weg bent he.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zijn veel anekdotes over "kleine" daytraders die mooie winsten maken. De realiteit is echter dat de meeste daytraders op termijn geld verliezen. (Als het je interesseert, hier een studie hierover: https://faculty.haas.berkeley.edu/od...e%20040330.pdf )
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar met daytraden ben je op het einde van de dag uitverkocht. Ge weet dus eigenlijk direct of het gelukt is of niet. Maar dat zijn dan geen aandelen van tiental euro, eerder honderdtal tot meer. Voor ik daar effectief mee begin zijn we wel een jaartje verder hoor.
Er was zo eens een goede mentor in mijn youtube reclame, maar ik kom die niet meer tegen.