Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2012, 17:11   #1
Klarekijk
Banneling

Standaard Communicatie terreurdienst zo lek als een zeef. .

Vandaag in het Laatste Nieuws .

Communicatie van de terreurdiensten zo lek als een zeef .

Onze samenleving zal nog zwaar gecomfronteerd worden met onze idiote linkse stelling om in onze ordehandhaving , burgerlijke bescherming en overheidsdiensten mensen aan te nemen van allochtone afkomst .

Iedereen weet , dat moslims in welke dienst ze ook werken , ze overwegend uit zijn infiltratie en spionage .

Moslims zullen hun broeders altijd alle informatie door geven aangaande onze veiligheidsdiensten en werkwijze .

Zowel in zake maatregelen waar ze kunnen profiteren of uitbuiten , als om onderzoeken van geloofsgenoten te manipuleren of in vallen of het oppakken van verdachten in te lichten zodat ze kunnen opkuisen en vluchten .

Ik pleit voor overheid en politie diensten ZONDER migranten , en ZEKER zonder moslims .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2012, 00:40   #2
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Vandaag in het Laatste Nieuws .

Communicatie van de terreurdiensten zo lek als een zeef .

Onze samenleving zal nog zwaar gecomfronteerd worden met onze idiote linkse stelling om in onze ordehandhaving , burgerlijke bescherming en overheidsdiensten mensen aan te nemen van allochtone afkomst .

Iedereen weet , dat moslims in welke dienst ze ook werken , ze overwegend uit zijn infiltratie en spionage .

Moslims zullen hun broeders altijd alle informatie door geven aangaande onze veiligheidsdiensten en werkwijze .

Zowel in zake maatregelen waar ze kunnen profiteren of uitbuiten , als om onderzoeken van geloofsgenoten te manipuleren of in vallen of het oppakken van verdachten in te lichten zodat ze kunnen opkuisen en vluchten .

Ik pleit voor overheid en politie diensten ZONDER migranten , en ZEKER zonder moslims .
Dat is gebeurt, is zeker zo.
Maar dat betekent nog niet dat uw stellingname door de beugel kan, niet iedere moslim is binnen diensten het gevaar wat u ervan maakt.
U pleit voor discriminatie, kan ik me totaal niet in vinden, wanneer er over werknemers vragen rijzen die hun integer zijn onduidelijk maken kun je dit onderzoeken, en wanneer er gegrondheid is, ze om dringende reden ontslaan.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2012, 14:33   #3
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is gebeurt, is zeker zo.
Maar dat betekent nog niet dat uw stellingname door de beugel kan, niet iedere moslim is binnen diensten het gevaar wat u ervan maakt.
U pleit voor discriminatie, kan ik me totaal niet in vinden, wanneer er over werknemers vragen rijzen die hun integer zijn onduidelijk maken kun je dit onderzoeken, en wanneer er gegrondheid is, ze om dringende reden ontslaan.
Mooi,Alice,ik ben ook tegen discriminatie.
Maar volgers van de Mo streven het wereldwijde khalifaat na.
Ze gehoorzamen maar 1 heer,dus gaan ze ongehoorzaam zijn.
Er gaan geen wetten boven die van de Mo,dus geen democratie.
Bovendien beschermen ze hun broeders en zusters tegen de ongelovigen.
Dus iedereen die de Koran volgt kan onmogelijk trouw zweren aan de wetten van de Belgische staat.Dat is voldoende gegrondheid om ze allen te ontslaan.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2012, 14:43   #4
vlaams realist
Banneling

Standaard

Als ik tijdens een solicitatiegesprek aangeef dat ik moslim ben,dan zeg ik daarmee,dat ik andere eetgewoonten heb,dat ik geen bevelen of aanwijzingen van vrouwen zal volgen,dat ik uw levenswijze minderwaardig vindt.En dat ik mn broeders en zusters boven jullie bevelen zet.Toch raar als ze me daarna niet aanwerven
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2012, 15:04   #5
Yous
Lokaal Raadslid

Standaard

Het zou pas nieuws zijn moest deze of eender welke andere dienst, goed werken.
Yous is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be