![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Willem de Spreker vbmenu_register("postmenu_580162", true);
Lokaal Raadslid Geregistreerd op: May 2004 Posts: 303 ![]() Lang leve Ons Vaderland, het eeuwige België!!!!! __________________ "De Beweging is op weg. Niets zal haar loop meer stuiten." Laatst aangepast door Patriot! : Gisteren om 19:45. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U moet maar van ons forum wegblijven.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Zeno! vbmenu_register("postmenu_579963", true);
Minister-President Geregistreerd op: Nov 2002 Locatie: Leuven Posts: 4.270 ![]() ![]() Lang leve Ons Vaderland, het eeuwige België!!!!! Laatst aangepast door Patriot! : Gisteren om 19:46. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, die post die je kopieert kun je niks uit opmaken aangezien je ompaak en al meekopieert
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Op het belgisch-nationaal forum, topic: De grootste fouten uit de Belgische geschiedenis, staat mijn avatar met de volgende zin: Lang leve Ons Vaderland, het eeuwige België!!!!!
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Dit werd gepost door Patriot! en niet door mij....
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nuja...aan zijn werk herkent men de meester zeker... |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Dat werd inderdaad gepost door Patriot! en je kunt inderdaad je twijfels hebben over deze vorm van censuur.
Het is niet wat ik zou posten, beter had hij jullie berichten gewoon gewist, maar het lijkt me niks om een groot probleem van te maken. Feit is dat jullie bijdrages in dat topic niet bijster netjes waren in dat forum. Laatst gewijzigd door Jeroen : 19 juli 2004 om 17:02. |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het was fout van hen om daar te posten, maar nog fouter om hun dingen te laten zeggen die ze nooit gezegd hebben.
Wissen ja, veranderen neen.
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, dan verwijder ik het toch gewoon. Kleuters op dit forum
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jeroen : 19 juli 2004 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez 't is verwijderd.
Jeroen, mag er een zandbak op dit forum? Past bij de mentale leeftijd van de inbrekers-annex-klagers-en-zagers-"juffrouw ze pesten mij"-op dit forum. ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() U weet blijkbaar niet dat het wijzigen van teksten van anderen zonder toelating schriftvervalsing is? Die mensen reageren meer tan terecht kwaad op uw gedrag.
Want het wijzigen van andermans teksten heeft niet de bedoeling te 'corrigeren' maar om anderen op een valse manier in diskrediet te brengen. Zo zie ik het. Want als u dit doet, bent u ook in staat teksten van uw politieke tegenstrevers te veranderen. Stel u voor dat men gewoon aan een posts van vb jan Hoeyens, of andere Blokkers zomaar efkes Hitler sympathiserende teksten toevoegt, kan die andere persoon vervolgt worden voor uw oplichterij! Gewoon foei! U bent zeker hier geen forum ombudsman waard! |
![]() |