![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...afleggen.dhtml
En " WIJ "betalen ons zwart/blauw om aan een rijbewijs te geraken!! Als die "Anders gekleurden"hier niet goed zijn .......En pas op, ze maken nog van hun ......!!! (zelf in te vullen ) Wat hier allemaal mogelijk is grenst aan het ongelofelijke En de "Echte" belg keek ernaar met de handjes in zijn zakken!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() En eerder nog dat bericht over de steun voor de Waalse werklozen.
![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 22 november 2012 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n 25 jaar geleden trokken mensen van hier die geen rijbewijs konden halen (wegens te dom of te lui voor de theoretiscshe examens of te onhandig voor de praktische examens) naar onderontwikkelde oorden (dikwijls Afrikaanse landen) om er een rijbewijs te halen (lees kopen).
Nu gebeurt het omgekeerde. Het spreekt boekdelen over de veranderde verhoudingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() "Wij moeten onze burgers veiligheidsgaranties op de weg aanbieden. Ongeacht diplomatieke gevoeligheden", zegt Wathelet. "Het probleem wordt nu volledig in kaart gebracht. Begin 2013 wil ik dan een denktank in het leven roepen om concrete oplossingen te zoeken.
Wat dacht je van een wet die bepaalt dat iedereen die een belgisch rijbewijs wilt, hier in belgie voor zijn rijexamen moet slagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Heft Wathelet wel een rijbewijs voor een denktank ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Dat is al decennia het geval...
Hoe denk je dat die negerinnen en kamelenjockeys aan hun bewijs geraken? Anatomisch onmogelijk, want daarvoor hebben ze de minimale schedelinhoud zelfs niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben eens één keer bijna aangereden door een moslima.
![]() Zou dat aan dit liggen, of is het gewoon typisch aan een vrouw achter het stuur? ![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 22 november 2012 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger moesten puberende gastjes hun bakkes met zeep wassen als ze ongeoorloofde grofheden of leugens en laster verspreiden. Jij verdient je typende handen in geconcentreerd loog wegens dit flagrante 19de eeuwse racisme. Ik hoop nu eens voor één keer dat er iemand op het rode driehoekje drukt se. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik verschillende keren. Maar sinds het strak omsluitende hoofddoek in de mode is, heb ik het niet meer voor gehad. In de wagen is het toch belangrijk dat je uit je ooghoeken kan kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep vooral dat van de kamelenjockeys
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijne heren, ik heb Gall en Spurzheim zelve de tegenbewijzen en ontkrachtigingen der frenologie en craniometrie voorgelegd en beiden hebben ze naast zich neer gelegd. Maar dat was 3 eeuwen geleden. (Ik moet u beiden wel erkennen, met Giovanni Battista della Porta was ik nog mee. Gelukkiglijk heb ik tijdig mijn abuis erkend.) Maar dus de frenologie is reeds lang een dode tak aan de boom van de wetenschap. De laatste oprisping heeft ook onnoemelijk veel leed veroorzaakt.
Ik wens dus de mening van de heer Scherven A. Mok te onderschrijven. U beiden begaat ene flater van jewelste. Men kan van mening zijn dat het niet eerlijk ende wenselijk is dat iemand zonder veel moeite in den vreemden kosteloos een rijbewijs krijgt. Maar beweren dat ze in de onmogelijkheid verkeren omwille van een kleinere herseninhoud om het bij ons op een wettelijke manier te halen is wel degelijk rassenhaat. Ik kan het weten. Ik heb ooit een katoenplantage geleid en speelde toeen ook soms met zulke gedachten.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 24 november 2012 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 november 2012 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |