![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De slechte schoolresultaten van de moslimjongeren zouden ons westerse schuld zijn . ze worden bestraft en wij laten onvoldoende toe dat ze hun moedertaal spreken op school .
Hoe veel langer kunnen we nog naiëf zijn . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zo lijkt het... jammer dat er hier veel mensen zullen inlopen. Wat een dom volkje omringd ons toch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() foutje
Laatst gewijzigd door pintjeeuh : 5 december 2012 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat je ze ook, vanuit je duisternis, welvaart ontzegt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natùùrlijk is dat onze schuld. Ik stel voor dat wij allemaal tout de suite, sofort en direct Marokkaans, Berbers, Turks en ander Arabisch gaan leren. Dan kunnen we die kindjes helpen zoals het hoort en hun ouders ook.
Wij zijn echt heel nalatig dat we daar al geen 20 jaar geleden mee begonnen zijn!
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() De krant, de radio, de televisie, de discussiefora, de lezersbrieven.
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lees ook de media maar niet dat het onze schuld is. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 december 2012 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. er is een verbod om thuistaal te spreken op de speelplaats 2. geen thuistaal mogen spreken is slecht voor het "welbehagen" van het kind 3. een kind dat zich slecht voelt, leert slechter. (hun) conclusie: Het verbod creert achterstand. En wie heeft dat verbod uitgevaardigd? Hier is uwe schuldige zie.
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de speelplaats mocht ik vroeger geen dialect spreken. Het moest ABN zijn. Mogen de moslims nu Vlaams dialect spreken op de speelplaats? Dan hebben ze geluk... Laatst gewijzigd door eno2 : 5 december 2012 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef je een werkelijke case: papa = turk mama = portugees kindjes leert "nederlands" van mama(half) en papa(aanvaardbaar maar niet perfect) en hoofdzakelijk op school. Spreekt geen Turks wel portugees. Wordt door de marokkaantjes op school niet aanvaard en gepest omdat hij niet de Allah ritus volgt. dus dat kind gaat beter presteren als het turks kan praten op school denken ze?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt wel leuk als turkjes en marokkaantjes in het turks, arabisch en amazigh hun racistische praatjes mogen verkopen omdat toch niemand hen verstaat, maar het onnozele vlamingske dat ergens het woord "ma kakken" heeft geroepen zal direct als racistje worden gebrandmerkt.
en dan? wel, dan heeft dat manneke geen welbehagen meer op school, gaan zijn puntjes naar beneden, haalt hij geen diploma, geraakt aan de drugs en in de drugshandel, vind verder geen job, en belandt blijvend aan den dop.... en dat allemaal omdat het ventje diarree had!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 december 2012 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() triest, mensen die grapjes niet begrijpen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() begrijp je andere grapjes dan wel?
of lach je gewoon mee omdat de anderen lachen. Heb jij er trouwens een idee van hoe marokkanen de turken noemen in hun eigen taal? of hoe turken marokkanen benoemen? Of hoe beiden de bleekscheten noemen? Daar zou je nog van verschieten denk ik, maar dat zal voor jou wel geen enkel probleem zijn veronderstel ik. opletten dat je niet teveel lacht met hun moppekes hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 december 2012 om 13:41. |
![]() |
![]() |