![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk eis ik als republikein het verdwijnen van de monarchie.
Tot zolang dit niet mogelijk is, eis ik het verdwijnen van de staatsieprotretten uit instellingen die een uitstraling behoren te zijn van de democratie, zijnde dus alle openbare gebouwen. En tot slot, zolang die vorige eis niet uigevoerd kan worden, eis ik een staatsieprotret in overeenstemming met de grondwet: alleen de m/v die de eed afgelegd heeft, moet er op staan. Is dit een overdreven eis ? Een uiting van onverdraagzaamheid ? Bewijs van een hoge zuurtegraad ? We zullen die vragen eens voorliggen aan onafhankelijke rechters. Maar dan echt onafhankelijke rechters. In het buitenland bijvoorbeeld. titel: Nederlandse rechters willen portret Máxima weg uit rechtszaal link: http://www.knack.be/nieuws/buitenlan...ter-23/07/2013 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kader je eis maar in en hang hem in iedere rechtbank.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Ja. Ja.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Kunnen zij zich niet vinden te leven in een dergelijk land, staat het hen vrij te vertrekken naar tal van omringende landen met een republiek Is dit een overdreven eis ? Een uiting van onverdraagzaamheid ? Bewijs van een hoge zuurtegraad? ![]() Wat zal het leeg worden in Vlaanderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Geert C : 23 juli 2013 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertrekken is 1 mogelijkheid, de monarchie veranderen in iets dat op een democratie lijkt is een andere optie... Dan kan de laatste monarchist uiteindelijk zijn hart ophalen in Saoedie Arabie.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Hoewel, een pure monarchist is even gevaarlijk als een pure republikein ...één en al ellende met dat soort lui. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Alleen bij het onvermijdelijke moet je je neerleggen. Maar dingen verbeteren, daar moet je voor gaan. En soms is dat een scheiding. Na een fatsoenlijke scheiding, kan het leven terug zoveel aangenamer worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() In een democratie beslist ook de meerderheid. Dat is in België niet het geval. Jouw pleidooi is dus BS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat heb ik goed gelezen. Er valt immers uit het artikel niet te besluiten dat alle rechters die in die drie zalen komen, protest aantekenden. In die zin is "een deel van de Haagse rechters..." eerder dubbelzinnig.
Daarnaast vernemen we ook niets over de reacties van andere rechters op andere plaatsen waar zo'n dubbelportret werd gekozen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Niks van. België moet een republiek worden en het zal het ook worden. Dat is een feit waar niks aan kan veranderd worden.
![]() |
![]() |