![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Homoseksualiteit is WEL natuurlijk.
Bonobo's doen het ook. En veel andere diersoorten doen het ook. Seks is niet alleen om voort te planten. Het is ook een manier van ontspanning. Het is zelfs spiritueel. Spreek dat eens tegen zeg. Wel met iets zinnigs als het kan. Trouwens homoseksualiteit zou men als positief moeten zien: er zijn teveel mensen en daarvan komen géén kinderen. Al wie homofoob is, heeft aarsclaustrofobie... Wat me doet denken aan die skinheads en aanverwanten met hun spannende broekskes... dient dat om "stiekum" op elkaars kontje te geilen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat bij lesbiennes? ![]() Citaat:
![]() ("aarsclaustrofobie"? Opsturen naar www.vandale.nl ![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kon dit gewoon niet in de thread van is homosexualiteit pervers
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zegt de homo: vanbinnen zijn ze allemaal bruin!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ze hetero zijn, dat ze blind moeten zijn voor de fouten/tekortkomingen/etc van andere mensen of van zichzelf! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het argument dat homosexueel gedrag goed te keuren valt omdat het in de natuur voorkomt (en dus natuurlijk is) is een helemaal geen goed argument. Dan kan je evengoed zeggen dat racisme, polygamie, verkrachtingen,... goed te keuren vallan, want die dingen komen in de natuur ook veelvuldig voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij hetero's ook .. ![]() Waarom is dit zoveel erger, en is er zoveel meer publiciteit als het over holebi's gaan? Als 2 mannen op een poster elkaar kussen vindt iedereen het pervers, en over de norm, etc, als een man & een vrouw op een poster elkaar kussen is het blijbkaar wel in orde (ohja, en als het 2 knappe vrouwen zijn hoor je ook niemand klagen ... ![]() Het gaat hier dus blijkbaar niet om waarden, maar om persoonlijke smaak ... En voor de rest verwijs ik u door naar pagina 3 & 4 van: "homofobe Jamaicanen ..."
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Als het in de natuur voorkomt MOET het aanvaardbaar blijven. Zelfs dingen waarvoor we te soft zijn.
Want dat is nu DE bron van al het gezeik: de mensen hebben het contact met de natuur verloren door die zogenaamde vooruitgang. Ik zie het als een gigantische stap opzij! Moesten alle mensen zich individueel ontplooien en zijn eigen natuur volgen, dan zou het er een pak beter aan toegaan. Maar de mensheid en zijn overheden zijn zo conformistisch geworden dat de instincten heeft geconfisceerd, zodat ze de bevolking op de vingers kunnen tikken als die teveel afwijkt van de "norm". (bvb: homoseksuaiteit is pervers, masturbatie is vies (nog steeds veel mensen zijn te schijterig om het toe te geven terwijl de meeste mensen het doen)). Randdebiele argumenten als "ja, maar de mens is een sociaal wezen..." zijn ook maar een voorbeeld van het conformisme dat de natuur naar zijn pijpen wil laten dansen, oftewel de onwetende gefrustreerde zwakke burgertrut die behoefte heeft aan een "strenge vader", waar machtsgeilen aardig op inspelen natuurlijk. Eén groot patriarchisch geknoei dus. Die "decadentie" komt er omdat de mens zijn natuur uiteindelijk niet onderdrukt kan worden. Het vlees is zwak en zal altijd zo blijven, leer ermee leven. Uiteindelijk zal de decadentie en de perversiviteit zegevieren, omdat de "zwakte" van het vlees enorm geprikkelt word door wat er in de media te aanschouwen valt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Lorenz bestudeerde vogelsoorten die in de natuur monogaam zijn en partnertrouw. In gevangenschap echter vertoonden deze dieren gedragingen die ook bij de mens voorkomen: homofilie, partnerruil, groepssex etc.
De conclusie was dat 1. deze gzedragingen onnatuurlijk zijn en 2. voorkomen uit de sociale omstandigheden. Hij kreeg er in 1973 een nobelprijs voor. Homofilie is dus een afwijking op hetzelfde niveau als partnerruil en groepssex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
En wat is dan de verklaring voor die bonobo's? Van de mens geleerd zeker... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |