![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoor je meer en meer tegenwoordig; zelf gezocht!
Jongeren die op Facebook te kijk worden gezet als hoer; zelf gezocht want foto's gepost op internet. Vrouwen die verkracht worden in India; zelf gezocht want ze had maar wat vriendelijker moeten zijn. Vrouwen die nageroepen worden in Brussel (en vast nog andere steden ook); zelf gezocht want ze mogen zich niet te uitdagend kleden. Verklede studenten die lastig gevallen worden; zelf gezocht want je moet je maar niet als vrouw verkleden. Homo's die nageroepen worden; zelf gezocht want je moet maar niet hand in hand lopen met een andere man. Ik krijg daar zo'n beetje kakkerij van. De trend wordt stilaan; als je nog maar iet of wat afwijkt van hetgeen de maatschappij als 'normaal' beschouwt moet je achteraf niet komen klagen als je lastiggevallen (of erger) wordt. Dat is toch niet normaal meer? De slachtoffers worden met de vinger gewezen en de daders krijgen een schouderklopje. Omgekeerde wereld. Geen probleem dat er mensen zijn die vinden dat homofilie bv. niet normaal is, ieder zijn mening, maar dat geeft hen nog niet het recht om misdrijven te gaan plegen tegen homo's die hun voorkeur publiekelijk uiten. En dat recht wordt hen tegenwoordig meer en meer gegund. Onbegrijpelijk vind ik dat. "Eigen schuld, je had maar niet moeten....." Fuck that. Ieder doet waar hij zin in heeft (binnen de grenzen van de wet) en degene die daar problemen mee heeft moet zwaar aangepakt worden als hij die problemen gaat uiten in fysiek of verbaal geweld. Zo simpel is dat. Zeg dat ik het gezegd heb.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik krijg van zoveel dingen de 'kakkerij' tegenwoordig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed gezegd BigF
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf gezocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zit wat dingen door elkaar te hutselen.
Meisjes die met jan en alleman van bil gaan, en met hun bloot gat op Facebook staan, hebben het zeker zelf gezocht dat ze de stempel van hoer op zich krijgen. Voor de rest volg ik je redenering wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger zetten we ons bloot gat anoniem te kijk, nu zetten ze er hun naam bij.
Dat is zelf gezocht. En oerdom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En net dit is het waarover het gaat..... Voor de rest volg ik je redenering wel ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De enige die "het zelf gezocht heeft dat ze hoer wordt genoemd" is dat meiske dat er ZELF voor uit komt dat ze voor een bedrag tussen de lakens kruipt met eender wie. En alleen de die. Iedereen op deze aardbol heeft een ander stel normen en waarden. Als die van jou strikter zijn dan die van iemand anders, mag jij daar van denken wat je wil, maar dat wil niet zeggen dat je die "lossere" persoon aan de schandpaal mag nagelen. En al zeker niet met foto's die uit de context worden getrokken, met zelf gefabriceerde quotes of met gefantaseerde motivaties. Ik onderschrijf de openingspost volledig.
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |