![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() • Benedictus XVI veroordeelt weigering van god en religieus fundamentalisme
http://yahoo.skynet.be/nieuws/artike...undamentalisme Citaat:
- Maar wie niet (graag) wil geloven , wat is het probleem ?? - Als geloofsgeloof de samenleving echt zo vredig houdt , waarom is er dan concurrentie & ambras onder de geloven ?? - Of zelfs waarom zegt het ene geloof: WIJ alleen zijn de ware !! - Sommige extremisten kotsen: Wie niet gelooft , moet gedood worden !! Waarom ???? (Voor zulk uitschot heb ik geen greintje respekt !!!!!!!!) OK , wie wil geloven , da's uw probleem , maar .... de samenleving is niet gebaseerd op geloofsgeloof , maar samenwerking !! Dat de samenleving bedwelmd en/of vadsig wordt , tja .... Daar maken ander geduchtig misbruik van om te (willen) overheersen !! En dat is FOUT !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 december 2012 om 03:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kortom, het is een vrij "normale" uitspraak van de paus/RKK. Mocht hij gelaten het tegendeel hebben verwoord, d�*n pas zou ik omver vallen van het verschieten...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 december 2012 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Deze week is die intolerante zwanzer van leer getrokken tegen Simonne de Beauvoir en concludeerde dat .."Goddelozen vernietigen de waardigheid van de mens"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eno2 , mmmm , heel het vaticaan is gebouwd op hypocrisie !!!!
Zelfs heel de wereld !! Geheel akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |