![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() [04/08/2003] - VB-gemeenteraadslid belaagd
In de nacht van vrijdag op zaterdag reed een jonge allochtoon met zijn wagen in op het voertuig van Pierre Oversteyns, Vlaams Blok-gemeenteraadslid in Wemmel. De Mercedes werd door de klap tegen een andere wagen geslingerd en kwam uiteindelijk tot stilstand op het voetpad. De achttienjarige dader kon ingerekend worden door een agent in burger. Maar dat zorgde voor nog meer ellende. Pierre Oversteyns: "Die jongen had geen rijbewijs en nog voor de politie ter plaatse was, stonden er wel dertig jongeren "show" te verkopen met brommers. Ik werd uitgescholden voor 'sale flamand'". Oversteyns laat het er niet bij zitten en wil een petitie-actie starten tegen de overlast in de wijk de Winkel. "Die jongeren verzieken de buurt. Ze racen urenlang rond met hun brommers en maken een hels kabaal. De bewoners van de Winkel leven hier in rust en vrede, Franstaligen en Nederlandstaligen en dat willen we zo houden. Wij laten onze buurt niet verpesten door enkelingen die de openbare orde komen verstoren." Ook in Wemmel loopt de 'interculturele samenleving' niet van een leien dakje. Info; http://www.vlaamsblok.be Mijn bedenking;een gemeenteraadslid uit het Vlaams Blok is slachtoffer van een aanrijding,terwijl de ''dader''een allochtoon blijkt te zijn.Deze persoon(gemeenteraadslid) werd belaagd door deze allochtoon ![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() Bericht van moderator FMisplon: Gelieve dit soort replies in de toekomst te vermijden... het brengt niks bij aan de discussie en veroorzaakt nutteloos scrollwerk. Als u dan toch uw appreciatie wil uitdrukken doe dat dan via privé-bericht aub. Bedankt voor uw begrip! Laatst gewijzigd door FMisplon : 19 juli 2004 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Volgens mij gaat het hier duidelijk om een ongeluk. Dat het om een ongeluk gaat kan ik niet afleiden uit het woord''belaagd''. Precies,of deze mens heeft het gemeenteraadslid aangevallen. Deze indruk kreeg ik van het Vlaams Blok wanneer ik dit bericht las.
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het VB interpreteert het ook zo: "De wagen van Pierre Oversteyns werd dit weekend met opzet aangereden door een jonge allochtoon. Oversteyns is gemeenteraadslid voor het Vlaams Blok in Wemmel" Op www.vlaamsblok.be/ Ik zie eerlijk gezegd niet wat grote probleem is. Die vent heeft een accidentje gehad, tjah, jammer. Maar om hier nu weer een groot drama te maken en het failliet van de interculturele maatschappij aan te kondigen... Aan de andere kant... Als het VB nu al zo'n akkefietjes moet aanwenden om te kunnen blijven roepen dat het hier zéér slecht gaat, dan bewijst dat toch dat er in dit land niet al teveel te klagen valt. 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() sssssst.... hou het stil, over dit voorval niet spreken, dat zal zeker goed zijn voor de interculturele samenleving, DAT is wat de linkse rakkers denken. Dat ruikt naar het systeem van de DDR en van de USSR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Wie kwam er eigenlijk van rechts?
![]()
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ja, een goei vraag ! Wie van rechts komt heeft ALTIJD voorrang !
(dat is een goei, zelf gevonden) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laten we maar van een 'akkefietje' uitgaan.
En nu: "Jonge allochtoon met opzet door Vlaams-Blokker aangereden". Laat maar komen.... 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Hmmm "geen rijbewijs"... wat deed die jongeman dan in die auto ? Leren rijden soms ? Voor zover ik weet is het besturen van een voertuig zonder geldig rijbewijs sowieso een strafbaar feit dus hadden zijn "vrienden" het recht niet om een arrestatie te bemoeilijken. Het is normaal dat een slachtoffer van een aanrijding een beetje emotioneel wordt en zich geviseerd voelt wanneer er plotseling een groep jongemannen de andere partij van het ongeval komt "steunen". Dan ga je inderdaad snel een complot vermoeden.
Je ziet het, er is altijd een logische verklaring.
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() En er is natuurlijk geen enkele autochtoon in dit land die zonder rijbewijs rond toert hé. Van een mug een olifant maken of hoe noemen ze zoiets..
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Over de kern van de zaak heb ik het volgende te zeggen: der zijn meer dan 450 gemeenteraadsleden van het Vlaams Blok en 1 miljoen allochtonen in België. Een paar van die 1.000.000 hebben een van de 450 lastig gevallen. So what? Zijn die 1.000.000 nu slecht? Neen! Maken die 450 dat allemaal mee? Neen! Een andere van die 1.000.000 was ooit eens zo vriendelijk om de gestolen aktetas van een van de 450 (die hij gevonden had) aan de politie te bezorgen. Zoiets is voor het Blok natuurlijk geen nieuws...
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() wat men toch doet om die allochtonen goed te praten,en daarbij ik dacht dat ze ook belgen waren,dus vallen ze onder de belgische wetgeving,of willen ze zich geen belg voelen en buiten de wet vallen,wat ze nu toch al denken.zijn jullie linkse rakkers dan ziende blind.
![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik HAAT die opgedreven kutlawaaibrommerkes. En 't is mij eender of het ne witten of ne zwetten es die'r mee rijdt. Ps: Harleys zonder knaldempers mogen ze ook gerust van't straat halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb zo de indruk dat men hetgeen geschreven staat terug heel behoorlijk aan het fatoeneren is.
Het Blok heeft het hier niet dat de Mandataris opzettelijk is aangereden, maar wel dat er na de aanrijding incidenten zijn geweest met VREEMDELINGEN(allochtonen in correcte "democratische" taal)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() inderdaad ik voel mij geen belg,ik ben vlaming,maar ik ben hier geboren en getogen,dus tot nader order volg ik de wetten van dit land,waarvan vele allochtonen denken dat ze daarboven staan.en inderdaad het lawaai van die brommertjes is werkelijk irriterend of het nu allochtonen of autochtonen die er eigenaar van zijn.
![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |