Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2004, 13:16   #1
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard Sixpartites en partouzes......

[font=Century Gothic]Wordt Het Vlaams Blok na de boeman nu de clown van het Halfrond?[/font]
[font=Century Gothic][/font]
[font=Century Gothic]Geanimeerde debatten : sexpartiten, gang-bang,orgie en partouze.....[/font]
[font=Century Gothic]de laatste stunt van Filip De winter.....[/font]

[font=Century Gothic]One, two, three, for, five[/font]
[font=Century Gothic]
[/font][font=Century Gothic]Once I caught a fish alive
Six, seven, eight, nine, ten
Then I let it go again
Why did you let it go?
Because it bit my finger so
Which finger did it bite?
This little finger on my right
[/font]

Filip De Winter liet zich weer eens goed gaan....... de anderen lachten mee
Zie vrt nieuws geanimeerde debatten na de voorstelling van Y.Leterme mocht iedereen reageren.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 23 juli 2004 om 13:29.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 13:22   #2
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Wat een raadselachtig bericht, ik dacht effe dat ik in k en K was terecht gekomen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 13:23   #3
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
[font=Century Gothic]Wordt Het Vlaams Blok na de boeman nu de clown van het Halfrond?[/font]
Dewinter komt meer en meer op mij over als "iemand die per se al zijn eigen ruiten moet ingooien, gewoon uit principe".

Ik weet nog dat een paar dagen geleden, direct na het uitbrengen van Letermes regeringsverklaring, het Blok bij monde van Dewinter "gematigd positief" reageerde. Het plan was niet echt ambitieus (een kritiek die trouwens gedeeld werd door vele krantencommentatoren), maar het stelde toch al een einde aan de paarse mythe dat de overheid nu eens alle problemen van de burger ging oplossen (aldus Dewinter).

's Avonds op Terzake was van die gematigd positieve kritiek alvast weinig tot niets meer te horen. Nu klonken er al uitspraken als "het zou nog maar erg zijn moest er helemaal niets positiefs instaan", en begonnen de eerste woordspelingen vorm te krijgen in Dewinters kopke.

Nu is het blijkbaar helemaal terug naar af !?

Tja, het is een strategie als een ander zeker?
Oud 23 juli 2004, 13:25   #4
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Dewinter komt meer en meer op mij over als "iemand die per se al zijn eigen ruiten moet ingooien, gewoon uit principe".

Ik weet nog dat een paar dagen geleden, direct na het uitbrengen van Letermes regeringsverklaring, het Blok bij monde van Dewinter "gematigd positief" reageerde. Het plan was niet echt ambitieus (een kritiek die trouwens gedeeld werd door vele krantencommentatoren), maar het stelde toch al een einde aan de paarse mythe dat de overheid nu eens alle problemen van de burger ging oplossen (aldus Dewinter).

's Avonds op Terzake was van die gematigd positieve kritiek alvast weinig tot niets meer te horen. Nu klonken er al uitspraken als "het zou nog maar erg zijn moest er helemaal niets positiefs instaan", en begonnen de eerste woordspelingen vorm te krijgen in Dewinters kopke.

Nu is het blijkbaar helemaal terug naar af !?

Tja, het is een strategie als een ander zeker?
een slimme oppositiestrategie, maar wel een zeer domme strategie voor eventueel later beleid (want dat is toch wat het Blok wil juist, nietwaar?), want ze geven zichzelf 0,0 krediet.
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 14:09   #5
Tegendradigaard

Standaard

Misschien hadden ze het nog nie goed gelezen he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 23 juli 2004, 14:30   #6
Tiger777
Burgemeester

Tiger777's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Tiger777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
een slimme oppositiestrategie, maar wel een zeer domme strategie voor eventueel later beleid (want dat is toch wat het Blok wil juist, nietwaar?), want ze geven zichzelf 0,0 krediet.
Bwa, het VB streeft niet naar bestuur. De moment dat het VB aan het bestuur komt ziet men dat het blok geen oplossingen heeft en de daaropvolgende verkiezingen zullen niet plaatsvinden op een 'zwarte zondag'.

Het is toch nog vrij vroeg om al oppositie beginnen voeren. Half september zullen ze wel terug in gang schieten
Tiger777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 14:36   #7
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Wat een raadselachtig bericht, ik dacht effe dat ik in k en K was terecht gekomen.
Dat dacht ik ook toen ik Filip De Winter hoorde. Maar misschien is zijn rol uitgespeeld en ondervindt hij het Vlaams Blok nu als een blok aan zijn been.....
Waar moet hij daar nu mee heen ? Dan maar even aan sex denken. Toch vreemd dat hij bij een veelvoud zo dadelijk aan partijtjes denkt en gaat fantaseren.....
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 14:47   #8
Löwe
Vreemdeling

Standaard

FDW is een te duchten politicus en een spijkerharde karakterkop.
Gevreesd en gehaat door velen... en daar houdt ie wel van.
Ik apprecieer de man omdat het hem geen moer kan schelen wat anderen van hem denken. Hij geeft geen sikkepit om populariteit... en dit alles máákt hem juist populair.
Love or hate him.
Voor vele mensen is hij de taboedoorbrekende spreekbuis die zegt wat velen denken. Een vent die zegt waar het op staat en er weinig doekjes omwindt. En dat maakt hem volgens mij ontzettend populair.
Ik kan die mensen geen ongelijk geven.
Trouwens een genot om naar te kijken. Ze bashen op hem in maar toch blijft hij rustig en weerlegt alles, tesamen met zijn immer blijvende grijns op het gezicht.
Dat tikje arrogantie staat hem wel.

Laatst gewijzigd door Löwe : 23 juli 2004 om 14:50.
Löwe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 14:50   #9
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth

[font=Century Gothic]Geanimeerde debatten : sexpartiten, gang-bang,orgie en partouze.....[/font]
[font=Century Gothic]de laatste stunt van Filip De winter.....[/font]

[font=Century Gothic]One, two, three, for, five[/font]
[font=Century Gothic]
[/font][font=Century Gothic]Once I caught a fish alive
Six, seven, eight, nine, ten
Then I let it go again
Why did you let it go?
Because it bit my finger so
Which finger did it bite?
This little finger on my right
[/font]

Filip De Winter liet zich weer eens goed gaan....... de anderen lachten mee
Zie vrt nieuws geanimeerde debatten na de voorstelling van Y.Leterme mocht iedereen reageren.
Het in het belachelijke trekken van de huidige vlaamse regering is juist geplaatst en maar al te zeer van toepassing. De toespraak van meneer De Winter is correct en ik sta er dan ook achter, de ego's zullen vroeg of laat in elkaar met de clinch liggen en er komen talloze conflicten.
Cyperken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 14:54   #10
Tiger777
Burgemeester

Standaard

Mag ik ook eens in die glazen bol van jou komen kijken beste dorpsgenoot cyperke? Niet al te voorbarige voorspellingen doen he
Oud 23 juli 2004, 14:58   #11
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger777
Mag ik ook eens in die glazen bol van jou komen kijken beste dorpsgenoot cyperke? Niet al te voorbarige voorspellingen doen he
Natuurlijk niet, ik veronderstel maar...zolang je de vlaamse regering nog niet hoeft te vergelijken met ons gemeentebestuur hoeven we niet zo zeer te vrezen.
Oud 23 juli 2004, 14:59   #12
Tiger777
Burgemeester

Standaard

Hebben wij een gemeenstenbestuur???

Eens werk maken van een NVA afdeling
Oud 23 juli 2004, 15:02   #13
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Hebben wij een gemeenstenbestuur???

Eens werk maken van een NVA afdeling

Zolang de LVB hier blijft regeren in Ternat heb je geen schijn van kans zoals wij trouwens, tenzij met samenwerking CD&V fractie die de volle 4 vertegenwoordigers heeft in onze gemeenteraad.

Laatst gewijzigd door Cyperken : 23 juli 2004 om 15:03.
Oud 23 juli 2004, 15:02   #14
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
FDW is een te duchten politicus en een spijkerharde karakterkop.
Gevreesd en gehaat door velen... en daar houdt ie wel van.
Ik apprecieer de man omdat het hem geen moer kan schelen wat anderen van hem denken. Hij geeft geen sikkepit om populariteit... en dit alles máákt hem juist populair.
Love or hate him.
Voor vele mensen is hij de taboedoorbrekende spreekbuis die zegt wat velen denken. Een vent die zegt waar het op staat en er weinig doekjes omwindt. En dat maakt hem volgens mij ontzettend populair.
Ik kan die mensen geen ongelijk geven.
Trouwens een genot om naar te kijken. Ze bashen op hem in maar toch blijft hij rustig en weerlegt alles, tesamen met zijn immer blijvende grijns op het gezicht.
Dat tikje arrogantie staat hem wel.
Dat is hem inderdaad helemaal, die man blijft cool zelf bij de grofste beledigingen en uitspraken. ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 15:04   #15
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
Ze bashen op hem in maar toch blijft hij rustig en weerlegt alles, tesamen met zijn immer blijvende grijns op het gezicht.
Ik heb FDW nog nooit iets weten weerleggen. Nu jij weer.
Oud 23 juli 2004, 15:05   #16
Tiger777
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken

Zolang de LVB hier blijft regeren in Ternat heb je geen schijn van kans zoals wij trouwens, tenzij met samenwerking CD&V fractie die de volle 4 vertegenwoordigers heeft in onze gemeenteraad.
Ternat is écht wel een dode gemeente wat politiek betreft. Mijn buren trekken zich niks aan van wat er in de politiek gebeurd. Da's ook de reden waarom de LVB jaar na jaar aan de macht blijft. Ternat heeft een sterke oppositie nodig!

Maar euhm, we zijn aan het afwijken he
Oud 23 juli 2004, 15:14   #17
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ternat is écht wel een dode gemeente wat politiek betreft. Mijn buren trekken zich niks aan van wat er in de politiek gebeurd. Da's ook de reden waarom de LVB jaar na jaar aan de macht blijft. Ternat heeft een sterke oppositie nodig!

Maar euhm, we zijn aan het afwijken he
indd nog even off-topic als u het mij toelaat:

De LVB wordt oud (vooral de leden) dus vroeg of laat zal ze wel breken...en dan is het aan de nieuwe gemeenteraad om onze gemeente terug leven in te blazen!
Oud 23 juli 2004, 15:23   #18
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Ik vond de toespraak van Dewinter bijzonder zielig. Pure azijnpisserij, geen enkele inhoudelijke kritiek maar vooral veel georakel in het ijle.

Als het Vlaams Blok ooit een serieuze partij wil worden die regeringswaardig is, moeten ze dringend afstappen van dit soort platte manier van oppositie voeren.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 15:28   #19
Tegendradigaard

Standaard

"De anderen" weten weeral beter wat het Vlaams Blok moet doen en niet doen....

tot hiertoe is echter bij iedere verkiezing gebleken dat die van het Vlaams Blok het toch nog beter wisten dan de "kenners"...

Oud 23 juli 2004, 15:39   #20
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Het was nochtans weer bijzonder typisch: Dewinter die nijdig naar alle kanten schoot en verwijten strooiden over het "verraad" van Brussel-Halle-Vilvoorde, dat technisch gezien nog helemaal niet gesplitst kan worden omdat het parlementair jaar afgelopen is.
Toen De Wever vroeg wat Dewinter dan wél zou doen, bleef het stil...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be