![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() What's the big deal?
Westerse Presidenten zijn ook immuun... Zelfs een hoop lagere politiekers |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen, behalve de naieve linkiewinkies, zag dat van ver aankomen.
En de cynische linkiewinkies verkiezen uiteraard een anti-semitische dictator boven een westersgezinde dictator.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan Mursi wel heimelijk koud (laten) maken. Ene voormalige vriendin van me is reeds 150 jaar gids in de presidentiële ambtswoning in Sharm el-Sheikh. Aan Jeruzalem waar ik in het jaar -1 ene Maria heb bezwangert, heb ik mijn hart verloren. Ik ben daar nog vele malen terug geweest en nooit was het de hoofdstad van Egypte. Ze zou dat ook nooit mogen gebeuren. Mursi motte gaan. Wijl in bezit van den asem of niet maakt geen verschil. Enkel sado masochistische muzelmannen steunen hem. Alle anderen die vermogen te streven naar meer en beter, zien dien groeienden achterlijkheid met lede ogen aan. Mursi gedoogd zelfs stemmen die vragen het in puin slaan vande bouwwerken nog door ondergetekende ontworpen. Mijne stuitende hert bloedt bij het appercipiëren van zulks.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 25 november 2012 om 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie ze allemaal nog bijna in een orgasme uitbarsten bij Pauw en Witteman.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik vind het triest om zien hoe de gemoederen in Europa hoger oplaaien bij het Israëlisch-Palestijns conflict dan bij wat er zich momenteel in Europa afspeelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel Arabisch land is ver genoeg ontwikkeld om een democratie te worden. Ook Egypte niet. Een omwenteling om de laatste dictator omver te werpen brengt alleen maar een nieuwe dictator aan de macht. Alle Arabische landen samen kunnen een punt zuigen aan Israel, op alle gebied, inclusief het politiek stelsel, hoe erg ze dat zelf vinden.
Laatst gewijzigd door Antoon : 25 november 2012 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De coup van Mursi is maar tijdelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Op naar de Koptische Faraonische Republiek.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien of de maatregelen tijdelijk zijn. Wat Morsi doet is blijkbaar de Egyptische revolutie pogen te vrijwaren tegen aanvallen van het oude systeem. De aanhangers van het ancienne dictatoriaal regime in Cairo leggen de maatregelen graag uit als 'dictatoriaal'. Het lijkt me te vroeg om te oordelen daarover.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hou het maar stil... voor je het weet komt Harriechristus hier mee discussiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=eno2;6431918]De coup van Mursi is maar tijdelijk[/QUOTE
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Tot vorming parlement en grondwet
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 november 2012 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De nieuwe dictator is nog maar net aan de macht, en hij past al dezelfde truuk toe die zijn voorganger eerder gebruikte. Moebarak heeft 30 jaar lang de noodtoestand /staat van beleg gebruikt.
De nieuwe farao zet gewoon alle krachten in het land die zijn marsrichting niet willen volgen buiten spel. De moslimbroeders zullen in enkele fasen alle macht naar zich toetrekken om die daarna nooit meer af te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval zijn de leefomstandigheden in Israël tig beter dan in zandbak Egypte. Een Arabier leert niet: is genetisch stom. Dank zij Alah de lallaballah.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder Mubarak zond de VS gevangenen naar Egypte om aldaar te folteren. Als dat bv. opnieuw gebeurt dan vrees is dat er inderdaad niet veel ten goede veranderd is in Egypte. Tot nu toe vermoed ik dat Egypte iets meer vrijheid herwonnen heeft ten opzichte van vroeger. Dat zie je bv. aan de heropstanding van Egypte op de internationale Arena. Het is geen monddood land meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 26 november 2012 om 17:20. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die zin is het feit dat de Westerse pers hem Farao noemt zelfs een hoopvol signaal dat hij (nog?) geen Mubarak-dictator-schoothondje is. Alles bijeen lijkt het me geen uitgemaakte zaak. Egypte is in beweging. Het kan verschillende kanten op. Kijk hoe de VS Morsi proberen te paaien door hem een hoofdrol aan te bieden in Syrië bv. (De Qatar deal).
|
![]() |
![]() |