![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Uit ons laatste persbericht:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Zou het FN bereid zijn een coalitie met het VB te steunen?
Hoeveel % van de stemmen haalden ze in Antwerpen?
#3 |
Minister-President
|
![]() Een coalitie met het Blok zouden we enkel steunen op lokaal (gemeentelijk) vlak.
In Antwerpen haalden we 0,22%. Een peulschilletje, maar een begin. |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() hmm logisch, want de eerste regering waar het blok zou inzitten, zou meteen ook de laatste belgische regering zijn.
Ge zoudt kunnen proberen wat bub-stemmen af te snoepen, doch dit zullen er ook niet gigantisch veel zijn.... Ik zou echt meer een vlaamse koers gaan varen, dan weet ik zeker dat je meer stemmen zou halen. bijvoorbeeld VN (vlaamsnationaal) ipv FN.
#5 |
Banneling
|
![]() Waarom geen fusie met de BUB? Ik zie veel gelijkenissen maar geen enkel hinderpunt voor dergelijke samensmelting.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() geen hinderpunt? hun programma is inhoudelijk zowat te vergelijken met het blok - uitgezonderd het seperatisme dan - dus ik denk niet dat de bubberkes staan te springen om met "extreem"rechts in de boot te gaan.
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Tja, dat de belgicisten niet samenklitten kan ik alleen meer toejuichen... Maar in feite, waar maken we ons druk om? 0.22% in antwerpen? Haalde onze moslimvriend Abou zelfs niet meer?
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() De grap van de eeuw zou zijn:
Vlaams Blok dat samen gaat met een nationale partij! hahahaha ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() ja dat zouden jullie bubbers stiekem graag willen hé... eindelijk eens wat bekendheid, eindelijk eens het vrt nieuws halen
![]()
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De leden van FN zijn bij ons meer dan welkom.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BUB is een centrumpartij met zowel linkse als rechtse standpunten. Voor bepaalde steden gaat dat meer de rechtse kant op
![]() Een samenwerking met FN zie ik om meerdere redenen niet zitten. Rudy kent die redenen.
#14 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, Kim, ik ken de redenen waarom de BUB een samenwerking niet ziet zitten.
Maar ze zijn niet van dien aard dat ze ingegeven zijn door ideologische motieven, dan wel van puur financiële aard... En dat vind ik een spijtige zaak... In ieder geval hebben wij de BUB niet nodig om uit te breiden. We zullen zorgen dat de mensen ons snel genoeg kennen en dat ze inzien dat wij veel meer kunnen doen voor de eenheid van België dan wat de BUB ooit zal kunnen doen. In ieder geval vinden de BUB-leden de weg nog wel naar de enige Belgicistische partij, dewelke niet bang is om harde standpunten in te nemen. Ze zijn bij voorbaat uitgenodigd om met ons te komen praten. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enige belgicistische partij ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Je leest weer niet goed, Patriot.
Er staat: "...de enige Belgicistische partij, dewelke niet bang is om harde standpunten in te nemen." De BUB is ook Belgicistisch, maar durft niet ronduit voor een hard standpunt op te komen. Een voorbeeldje? BUB zei dat ze tegen het vreemdelingenstemrecht was, maar durfde dat niet in de praktijk te zetten door bijvoorbeeld concrete acties te ondernemen tegen dat stemrecht! Wij daarentegen deden actief mee met het Comité tegen het Vreemdelingenstemrecht. Wij hadden geen excuses nodig om actie te voeren. |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
alsof dat comité ook maar iets zou helpen ![]() het vreemdelingenstemrecht was alleen maar afhankelijk van één enkele stemming in de Kamer, dat comité was dus gewoon een farce van eht Blok om weer een beetje mee het cordon te doorbreken...
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok is de partij van de Dietse natie! ![]()
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent het die mijn, nochtans korte en eenvoudige zin, niet goed schijnt gelezen te hebben. Ik stelde dat jullie geen belgicistische partij kunnen zijn daar jullie niet eens een nationale partij zijn. Jullie hebben het over jullie Waalse zusterpartij, jullie hebben een eigen bestuur dat blijkbaar niet overlegt met de Franstaligen (correct me if I'm wrong) en op de site van Front National staat zelfs verkeerde informatie over hun 'Vlaamse afdeling'. Maar dat verontrust me minder dan het feit dat jullie voorzitter jarenlang voorzitter was van een VU-fractie. En waar waren jullie, 'belgicisten', gisteren toen weer eens de onafhankelijkheid van Vlaanderen ge-eist werd? |
|
![]() |