![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...21127_00383179
Dergelijke vreemdelingen die hier toestromen en zich hier nestelen op onze kosten in de hoop op een beter leven zouden het land moeten uitgewezen worden zodra ze een dergelijke mentaliteit vertonen! Huwen met een ongelovig varken, wat dacht je wel! Is het dat wat we "multicul" en "mensenrechten" moeten noemen? Nu gaat men er weer miljoenen belastingsgeld tegenaan smijten aan gerechtskosten, gevangeniskosten en nu en straks nog een hoop ocmw-kosten voor familie en gelijkgezinden zeker? Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 28 november 2012 om 04:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe fanatiek moet je wel zijn om uw eigen zus dood te schieten ??
Eremoord , yeah right !!!! Ik hoop dat de verdachte bikkelhard wordt gestraft !!!! Misschien , wel beloond ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij vooral trof was dat het meisje op school meer dan één keer gewag had gemaakt van de bedreiging die ze voelde zowel tegen meer dan één leerkracht als tegen meer dan één niet-moslim schoolvriendin. Niemand heeft aan de alarmbel getrokken. De straffen kunnen niet zwaar genoeg zijn. En ja, wie mag die onkosten van het gerecht en de detinering dragen? M.a.w. wie haalt die mensen zomaar binnen? Waar halen ze de notie dat ze zoiets hier kunnen doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- racisme - moslims zijn zo niet - je beeldt je vanalles in - je mag die mensen niet zomaar discrimineren - vul aan
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 november 2012 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Ik vraag mij af of in deze zaak ook racisme als verzwarende omstandigheid zal worden opgeworpen of is het niet racistisch te stellen dat een relatie hebben met een niet-moslim de eer van een ganse familie schaadt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat omdat ik dat ooit heb gedaan ivm met een vriendin van mijn dochter die mishanded werd door haar pleegvader. Ik ben vertrouwenspersoon geweest tijdens die cruciale stap van 'ik wil niet meer'. En zeer toevallig en zeer onverwacht want niemand wist iets.. En de flikken waren abominabel. Tot op het punt dat de commissaris in eigen persoon zijn excuses is komen aanbieden. Dat is een heel verhaal. Maar ik zal nooit die angstblik vergeten van een jonge meid die aan je deur belt: 'Mijn pleegvader komt me ophalen en ik ben twintig minuten te laat en ik wil niet meer terug.' En ik heb haar au sérieux genomen en haar binnengelaten en toen is alles er uit gekomen, etcetera. Op haar eentje had ze dat nooit kunnen doen. Weet je dat ik me enorm begin te storen aan dat stigma 'racist'? Enorm! En ook aan het woord 'xenofobie'. Als leerkracht hebben sommige leerlingen me uitgemaakt voor 'racist'. Iemand die zoiets zegt heeft meestal geen inzicht in de zaken. Zo simpel is dat bij mij. Waarom die defensieve houding? Omdat het de eerste houding is die voor de hand ligt? Ik ben er immuun voor en reeds heel lang. Stel je voor dat één van de dochters van mijn Palestijnse buurman op een dag aan mijn deur staat met weet ik welk verhaal. Denk je nu echt dat ik de deur ga dichtslaan voor dat kind omdat ik schrik heb van de uitspraak 'sales cochons' van pater familias? En de overheid is een overheid die met haken en ogen aan elkaar hangt. M.a.w. de overheid weet het zelf niet meer. Laatst gewijzigd door parsprototem : 28 november 2012 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Humpty Dumpty, hoe bent u te weten gekomen dat de burgerlijke partijen (waar het CGKR natuurlijk weer niet bij is) hebben gevraagd om racistische beweegredenen als verzwarende omstandigheid aan de tenlastelegging toe te voegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Racisme is juist niet als verzwarende omstandigheid neergelegd. Zie bijvoorbeeld HIER
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is de niet-moslim een vrouw? =Geen probleem Is de niet-moslim een man? = eer dient gered te worden.
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Weeral Pakistanen met hun 70% inteelt, die bevolking is zo gedegenereerd dat ze allemaal mentaal achterlijk zijn.
Boek: "Pakistan, het gevaarlijkste land ter wereld" http://www.mijnleescadeau.nl/boeken/...e-de-rijke.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Make war, not love. Kunnen ze hier ook geen verzwarende omstandigheden inroepen zoals misdrijven ingegeven door homohaat?
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik kan er niet bij dat een crimineel in de rangen hebben de eer van de familie niet aantast.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() 2
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op FFI hebben we er een verzameldraadje van gemaakt: EERWRAAK http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...193414#p193414
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 november 2012 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"pak" is zo'n beetje het equivalent van halal.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Als mijn dochter met een moslim thuiskomt, moet ik hem dan ook afknallen?
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet als hij zich bekeert, dan doen zijn "broeders" die moeite wel voor u. (2 vliegen in 1 klap)
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 30 november 2012 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Hmmm... zo ver had ik nog niet gedacht...
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, ik zag het ook net.
we krijgen ontzettend veel aanvallen. "sommigen" hebben problemen met vrije meningsuiting nietwaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar. Maar niet alleen de eremoordenaars. Een drugsdealer bijvoorbeeld lijkt ook de familie-eer niet aan te tasten. Of een ordinaire straatrover. Vreemd.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 30 november 2012 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |