![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het feit dat autochtonen iets te vieren hebben en daarbij ook nog eens een leuke tijd durven hebben vinden bepaalde 'jongeren' kennelijk niet zo leuk.
Kerstavond, auto's in brand gestoken. http://www.brusselnieuws.be/artikel/...ken-schaarbeek Kerstdag, buschauffeur gemolesteerd. http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...chauffeur.aspx In Antwerpen werd de Kerstmarkt het doelwit. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ntwerpen.dhtml Zullen we kerstmis maar helemaal afschaffen? Autochtone tradities durven vieren, het is eigenlijk ook nogal provoceren hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Ik heb nochtans afgelopen maandag bedelende moslims ontmoet die mij een zalig kerstfeest toewensten, in de hoop daarvoor geld te krijgen.
Ijdele hoop aangezien ze van mij enkel klappen op hun apensmoel krijgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() We kijken volop uit naar de kracht van verandering, Bart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() doen!en het laat het filmen,word gegarandeerd een joetoebhit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Tja,of dat skelet op 'tSchoon Verdiep" indruk zal maken op de geitenn""kers,dat durf ik te betwijfelen.
Ik heb meer vertrouwen wat dat betreft,in de troepen,Outlaws en Hell's Angels. Ook riskant,maar ja..... ZION. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Afschaffen van ALLE religieuze dagen vind ik prima zelfs , maar dan ALLEMAAL , ZONDER uitzondering & geen gemelk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De christelijke feestdagen zijn al 1500 jaar deel van onze cultuur en de meeste mensen houden van die traditionele feestdagen. Anders is het natuurlijk voor religies die hier niet thuishoren, zoals de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke geloof start ergens , dus daarvoor bestond het niet ,
dus daarvoor was het anders ![]() m.a.w. pak 3000 jaar geleden , was er geen rkk , protestanten , enz .... !! Als je 1 geloof toelaat & de ander niet , dat geeft vonken !! Dus , neutraliteit is gewenst , dus afschaffen van al de geloofsgeloofdagen !! Ok , de ene zal het discriminatie of onderdrukking noemen !! Waarom waant het ene geloof zich meer dan het andere , terwijl ze zelfs niet eens een fysiek bewijs van "leider" kunnen geven !?!? In winkelstraten , al dat 25december gezeik: 1 = puur commerciëel !! 2 = al die muziek !! 3 = traditie Thuis bij mij: Ik zet niks !! Sommige zeiken dan: 1 - allee jom , wa's da'na veu'zever ?? 2 - omdat het traditie is 3 - Omdat het schoon is , het hee'wel iets 4 - iedereen doet het 5 - wa zijde gij d'r veur ene 6 - vrede op aarde (al dan niet: hypocriet gezegd) - Wil je thuis (zelf) zo'n boom zetten ?? U doet maar , ik zal die niet vernielen !! - Wil je je kamer behangen met bladeren uit eenderwelk geloofsboek ?? U doet maar , ik zal die niet vernielen !! - Wil je je kamer/huis vol met kruizen , paternosters , e.d. hangen ?? U doet maar , ik zal die niet vernielen !! - Wil je mij een geloofsgeloofboek , geloofsgeloofvoorwerpen e.d. geven ?? Ik neem ze niet aan !! - Voelt u zich dan beledigd ?? Da's pech voor u !! - Vervloek je mij daarom of daarvoor ?? U bent vanaf dan NIET & NOOIT meer welkom !!!! Ik zal u verder niets in de weg leggen , maar val mij daarna NIET aan !!!! Verder , ik snap sommige wel , ze willen zich niet laten verdringen , ok !! Dan zijn er andere gelovige die de boel als belediging opvatten !! Kijk , nu zit je dus met een probleem , hoe ga je dat oplossen ?? In andere gevallen gaat het gewoon om herrieschoppers , die graag de boel terrorizeren ter hunne bevrediging !! En men buigt zelfs voor deze relnichten !!!!!!!! 1 Feit is , de mensen worden vadsig !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |