![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie merken we daar weeral op, op de foto. Dat moet Sinterklaas geweest zijn of een andere schijnheilige dat kan ook best. Dan val je toch bijna op de grond als je zo van die berichten voor uw neus krijgt of niet? Zeker als je een ander artikel gelezen hebt ietsje daarvoor en wel dat van de navolgende link Linkie Die mensen zijn nodig!!! Die anderen daar hebben wij niets aan dus laat ons uiteindelijk eens stoppen met gelden naar landen te sturen waar we eigenlijk totaal niets aan hebben. Ik stel mij steeds de vraag, mocht er in ons land eens iets serieus gebeuren of wij ook zoveel hulp zouden krijgen uit andere landen, I doubt it! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 januari 2014 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Wat ik mij afvraag. waarom helpen de schatrijke islamistische oliestaatjes die mensen niet...?
Laatst gewijzigd door knip : 3 januari 2014 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat is het grote probleem in die landen. De overheid en haar leiders en prominenten, hebben geld en fondsen ten over; wetende dat haar bevolking met moeite één keer kan eten elke 36 uur. Zij doen daar helemaal niets aan, nada! En weet u ook waarom? Omdat wel ergens, in elk land in het Westen, enkele naïeve goezakken zitten. Word nu toch eens wakker man!
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is internationaal gezien, natuurlijk minder hip om deze situatie aan te pakken. Liever geven ze bij wijze van spreken € 20 aan een slachtoffer in het Midden-Oosten, dan € 5 aan een dakloze Vlaming in bijvoorbeeld Gent. ...
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() U bent uw naam meer dan waardig ...
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu bij nader inzien, ... er valt wel iets over te zeggen natuurlijk. Een Saddam Hoessein, zal er wel op hebben toegezien, dat zijn volk hun debiele religie niet boven de wet zou zijn gaan stellen. Daar had hij geen baat bij. Dan stelt zich wel de vraag, ... wat er leefde bij die fanatiekelingen; en in hoeverre had angst de bovenhand op hun wil om hun religie aan anderen te onderwerpen?
![]() |