![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Komt Parweis Sangari ooit weer terug naar België? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 62,50% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 37,50% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Even polsen of jullie denken of Parweis Sangari hier ooit nog voet aan land zet.
Ik vraag niet naar jullie wens. Enkel of jullie denken dat hij hier inderdaad ja of neen weer aanspoelt. Ik gok op 100% ja. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop ten zeerste van niet, we zijn er nu gelukkig even van af, maar het zou me niet verbazen mocht hij hier vroeg of laat terug opduiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() momenteel is de score nog steeds 100% ja, zoals voorspeld.
Durft iemand neen antwoorden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bracht al een bezoekje aan de ambassade naar het schijnt en ik vermoed dat het niet lang zal duren vooraleer hij zijn tweede misdaad begaat en opnieuw een land binnen treed zonder de nodige documenten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
150 euro had hij op zak, kon zijn pleegmama echt niet hartelijker zijn? Ik schaam mij in de plaats van al die linkse gutmenschen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zeer zeker...
is't niet via die adoptie regeling, een of ander ver familielid, een geveinsde ziekte, of gewoon door z'n 5 jaartjes illegaliteit uit te zitten, hij komt hier en wordt belg. Zo moeilijk is't niet om hier te komen wonen op kosten van de sociale zekerheid
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Wie is dat misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze poll weer even terug in de kijker zetten want wordt weer actueel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Die parasiet lacht ons vierkant uit.
ZION |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Op facebook had hij gemeld dat hij naar Pakistan gevlucht was; wie meldt nu in godsnaam op het grootste roddelnetwerk aller tijden dat hij gevlucht is en waar ze moeten beginnen zoeken!?
Moest ik ooit moeten vluchten voor mensen die mij naar het leven staan, zal niemand weten waar ik te vinden ben! Of hij moest gelogen hebben - nog maar eens - en zit allang terug in Boortmeerbeek (ik meen me te herinneren dat hij daar gewoonf heeft).
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |