![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Cornflakes moesten masturbatie onderdrukken | |||
nee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ja |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik wist het niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik eet nooit meer cornflakes |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
gij zult het eten tot ge er bij neervalt |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik vind het gewoon lekker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
barbaren |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
cultuurvernieling |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
masturberen is gezond |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
laten masturberen is zelfs gezonder |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
boeiend !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik las deze topic , en besloot .... tijdverlies |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Die 7 andere weetjes zijn teminste interessant !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cornflakes moesten masturbatie onderdrukken...en 7 andere maffe weetjes over je favoriete eten.
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...rdrukken.dhtml Hell fuck , nooit geweten ![]() ![]() ![]() Wat nu ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 februari 2014 om 01:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het leidt tot interessante vragen...
Mét coca cola hadden de nazi's gewonnen ? . Laatst gewijzigd door Knipp : 1 februari 2014 om 06:16. |
![]() |
![]() |