![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() <H2>GVA 19/07 Superroof van vreemdelingenpasjes
Inbrekers hebben 925 identiteitskaarten voor vreemdelingen gestolen uit de afdeling van de Antwerpse Bevolkingsdienst. Daarenboven konden ze de hand leggen op de stempels van twintig ambtenaren. De kaarten zijn circa 1.000 euro per stuk waard op de zwarte markt. De dieven raakten via de achterkant van het politiekantoor binnen. Daar sleepten ze een loodzware brandkast met een steekkar naar een kamer zonder ramen. De kluis openbreken lukte echter niet, waarop de dieven de kluis in zijn geheel hebben meegenomen. </H2> |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Met een cultureel centrum in de achtertuin waar iedereen binnen en buiten loopt. Die kaarten zijn genummerd, dus waardeloos maar op de Zwarte markt zullen wellicht een aardig centje opbrengen.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien zijn ze nog wel aan het proberen die open te krijgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Want eerlijk gezegd heb ik er tot nog toe dikke nonsens van gelezen, in de bekende haatstijl zoals je ze alleen vind bij Blokfanaten. Bovendien, elke keer iemand in en uit mijn zwarte doos zetten is nogal vervelend. Kan je niet kort samenvatten waar het om draait?
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
GVA 19/07 Superroof van vreemdelingenpasjes Inbrekers hebben 925 identiteitskaarten voor vreemdelingen gestolen uit de afdeling van de Antwerpse Bevolkingsdienst. Daarenboven konden ze de hand leggen op de stempels van twintig ambtenaren. De kaarten zijn circa 1.000 euro per stuk waard op de zwarte markt. De dieven raakten via de achterkant van het politiekantoor binnen. Daar sleepten ze een loodzware brandkast met een steekkar naar een kamer zonder ramen. De kluis openbreken lukte echter niet, waarop de dieven de kluis in zijn geheel hebben meegenomen. Weer hoogst irrelevant, weer niet één moderator die daar van wakker ligt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Och ja, als het allemaal relevant was hadden we niet zoveel te lezen. En da's dan ook weer niet goed
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Probeer maar eens met een valse identiteitskaart of nee.... probeer eerst eens met een echte identiteitskaart steun te trekken. Weet mij te vertellen hoe het gegaan is, want ik ken persoonlijk genoeg mensen die alles gedaan hebben en niks krijgen. Misschien weet spolspoel een goede -legale- manier? ps: wil iemand quoten wat spolspoel op mijn vraag heeft geantwoord? ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 23 juli 2004 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Dat ze nu nog maar proberen te profiteren van die pasjes zolang ze nog in gebruik zijn.
Binnenkort worden die pasjes toch ongeldig verklaard en krijgen ze er een speciaal gekleurde ster voor in de plaats duidelijk zichtbaar aangebracht op hun kledij. Meer identificatie dan dit is overbodig op de dag dat "genoeg" werkelijk "genoeg" betekent. Over de kleur ervan kunnen we uiteraard blijven discusiëren want iedereen heeft zijn eigen smaak voor kleur, maar als ik een suggestie mag doen : bruinrot ? (een enigzins toepasselijk gekozen kleur overigens) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |