![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vindt U van het negativisme van het N-VA en het Vlaams Belang ? | |||
1. Ik ben het negatieve beu. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
2. Het zijn de Walen die negatief zijn. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
3. Het zijn de Brusselaars die negatief zijn. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
4. Het zijn de BHV'ers die negatief zijn. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
5. Het is onze Koning die negatief is. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
6. Het zijn de Vlamingen zelf die negatief zijn. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
7. Het zijn de migranten, vreemdelingen, sans papiers en asielzoekers die negatief zijn. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 30,77% |
8. Het is de EU die negatief is. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 38,46% |
9. N-VA is een positieve partij. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 46,15% |
10. Vlaams Belang is een positieve partij. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 38,46% |
11. Het zijn de regeringspartijen die negatief is. ( Behalve N-VA). |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
12. Het is de BUB die negatief is. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 46,15% |
13. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jean Luc Dehaene heeft het reeds op de NOS georakeld. Bij de N-VA is het de schuld van de Walen, bij de N-VA is het de schuld van de vreemdeling.
Wat vind U van al dat negatieve ? Heeft het een invloed op je positivisme of negativisme dat de Rode Duivels hun winning streak hebben beëindigd en de laatste twee oefenmatchen hebben verloren ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pffff ................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wat heb jij gesnoven deze avond dat je zulke bullsh*t zit rond te spuien?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Meneer Dehaene komt hypocriet over. Als het over zijn partij gaat die iets doet waar anderen niet over te spreken zijn, dan moet ge begrijpen, en dan moet ge verstaan, en dan moet ge snappen, en dan moet ge inzien... >_>
Laatst gewijzigd door Nexer : 29 november 2013 om 16:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat Jean-Luc Dehaene met argumenten boven kwam.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() I am happy to think this accumulation rale reusable for me, as it contains lot of content. I ever further to simulation the evaluation noesis and this event I recovered in you communicator.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voetbal heeft in principe niets met politiek te maken. Als je favouriete club een goed seizoen speelt ga je meer positief naar de zaken kijken. Je gaat minder tijd en aandacht schenken aan negatief ingestelden.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat geval is het wel héél erg met jouw gesteld want niemand schenkt zoveel aandacht aan negativisme als jij. Je probeert jouw negativisme zelfs in onnozele draden op een politiek forum kwijt te geraken. Jouw favoriete ploeg heeft duidelijk niet zo goed gespeeld dat je positiever naar de zaken kijkt.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waaruit blijkt voor jou "mijn negativisme" ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 december 2013 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() Bouwen op negatieve emoties is natuurlijk makkelijk. Aan sommigen is het eigen. In deze wereld is er veel meer zij dan wij. (De de oplossing voor veel van de problemen waarmee ze kampen ligt bij henzelf).
Zelf voel ik me ongelukkig in 'Vlaanderen vandaag' want gans Vlaanderen gedraagt zich nogal zwakjes vind ik. Ben een beetje bezorgd maar niet echt. Men krijgt vroeg of laat wat men toekomt. Nee echt ik voel me hier niet goed. Betutteling, beteugeling, (repressie), willekeur, uitkleden van de zwaksten. Allemaal 'selfies' eigenwijs onder de kerktoren, onzeker en naar zichzelf zoekende elders. Wat niet gekend is wordt afgebroken. Ik vind het hier egocentrisch geworden. Wat er in OHLeuven gebeurd? Beu? Nee. Gewoon kwaad en beschaamd. Omdat het een 'moraal' van elke dag is. Wanneer in de krant een artikel verschijnt over het aantal fietsende verkeersdoden komen 'koning auto' via lezersreacties de meest onwaarschijnlijke dingen verklaren. Ok tot daar toe. Maar het mag ook allemaal zomaar!!! Azijnzeikers in de duizenden. Honderdduizenden lijkt het. Iemand die beboet wordt omdat hij via het benzine station de file wil voor zijn en daarmee het aanzwellende asociale gedrag wat meer voorbeeld geeft zegt zonder rood te worden in de camera dat hij dat doet om de file wat meer te laten opschieten. Nee. Ge moogt olle mongolen hebben. Moraal staat boven een reglement. Wel in mijn dromen. Over sport ook. Buitenlandse sporters zijn de top. Belgen zijn dit of dat of zus of zo, maar niet top. Tenzij ze 'Vlaams' zijn en Kim of Tom noemen. Naarmate de tijd verstrijkt begin ik steeds beter te begrijpen dat het niet 'belziek' was.. . Of is. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo. Al was het maar één iemand, voor hem blijf je hopen op beterschap. Over de RD? Positief of negatief? Gewoon. Goed. En dat bedoel ik letterlijk. We zitten op schema. Wie denkt dat wij niet kunnen verliezen moet een andere hobby zoeken : /
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 20 december 2013 om 06:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De manier waarop jij en je Belgicistische holmaatjes nva bekampen is ronduit zielig. Het feit dat je Dehaene en zijn argumenten gebruikt spreekt boekdelen: Dehaene is de grootste zakkenvuller in dit land en hij is daartoe gekomen door het dienen van de Franstaligen en door hand -en spandiensten te leveren voor grof geld met zijn politieke connecties als grootste troef. De man en zijn partij zijn een pest voor Vlaanderen die we beter kwijt dan rijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens een poll hier gelooft 45% van de forumleden dat N-VA > 55% van de stemmen dient te halen om deel uit te maken van de federale regering. Het negativisme heerst op dit forum.
http://forum.politics.be/showthread.php?p=6958728 Hoeveel % stemmen moet NVA halen om federaal zeker te zijn van deelname aan regering
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is de zoveelste poll gestart door Vievelabelzieke rechtstreeks en onrechtstreeks over hetzelfde onderwerp, hoe zielig gefixeerd, gefrustreerd kan een mens zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is overduidelijk dat VLB een aandachtshoer is die om de haverklap stupide polls lanceert. Maar in feite is dat geen probleem, wel het feit dat steeds weer bewuste Vlamingen op zijn zever reageren.
|
![]() |
![]() |