![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=boekskes
Zulke programma's zouden verboden moeten worden.Als men die "smeerlappen" zo ziet en hoort zo gewoon ,braaf ,meelopend,eigenlijk niks aan de hand, men zou er compassie mee krijgen, en ze meteen vrijlaten ! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 8 januari 2013 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allo is wel degelijk een sensatiezoeker. Dat ziet iemand met een klein beetje mensenkennis al heel snel wanneer hij naar dat programma kijkt. Iemand met een beetje mensenkennis ziet ook al snel dat de meeste van die types die in Alloo's programma aan bod komen aan geen kanten deugen: praatjesmakers, amokmakers, criminelen tot in het graf, psychopaten, dieven tot in het graf, tuig van de richel, werkschuw tuig,... En dan zijn er nog van die moordenaars en andere misdadigers die verongelukt gaan doen omdat ze na 20 jaar cel niet voorwaardelijk vrij komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een gehaaid mediamannetje als Luc Alloo wil vooral scoren.
Authenticiteit en deontologie zijn bijzaak. En doorgaans simpelweg nefast voor de kijkcijfers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En waarop baseer je dat?
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een programma dat mensen ophemelt alleen OMDAT ze slachtoffers hebben gemaakt. Want anders zit je niet in den bak. Het is bijna aanmoediging van criminaliteit. Waarom zou ik daar voor zijn?
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat beantwoord nog steeds niet waarom mijn standpunt jou verbaasd.
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat je een dubbelnick bent is duidelijk. Maar welk standpunt nam ik dan vroeger in dat vloekt met dit standpunt? Ben er vrij zeker van dat je mijn vorige standpunt verkeerd interpreteerd ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben erg vrijzinnig ja, maar ik trek de lijn bij het (effectief) benadelen van anderen. En dit gaat daar voorbij. Ik maak me sterk dat ik in mijn andere vrije standpunten dezelfde regel hanteer. Maar vraag me niet om begrip te hebben voor mensen die "ik ben beledigd" of "my eyes, my eyes" roepen.
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Qh2sWSVRrmo[/quote] Effectief benadeeld: ik heb het programma niet gezien, maar baseerde me op het krantenartikel dat pegasus had gepost. Daarin schrijven ze: "En nu straalt hij in een tv-programma en grapt hij met al die camera's om hem heen." Mening van een slachtoffer en zeker niet objectief. Maar in combinatie met: "Luk Alloo weigert in zijn programma te praten met daders van zedenfeiten." Denk ik dat ze een punt heeft en dat die criminelen daar een voordeel uit halen. Daarbij komt dat niet alleen zedenfeitenplegers slachtoffers maken. Ik ken slachtoffers van inbraak (die zelfs niet thuis waren op het moment) die de rest van hun leven met een onveiligheidsgevoel blijven zitten. Als Alloo een uitzondering maakt voor zedenfeitenplegers, dan moet hij dat doen voor alle criminelen die slachtoffers hebben gemaakt. Think about the children: Geen begrip voor. Misbruikte uitspraak. Ja, kinderen moeten beschermd worden. Afschermen daarentegen is onnodig en hypocriet als de pest. Het is toegelaten kinderen hun kop te vullen met geweld en agressie, ze te indoctrineren met een religie naar keuze, hun penis deels te amputeren of hun oren te doorboren. Maar een tet (buiten degene die ze in hun mond krijgen geduwd), of een kut (buiten degene waarz e komen uitgezwommen) zou hun netvlies verbranden en hun fragile little minds corrumperen. Pelease. ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Qh2sWSVRrmo[/quote] Denk dat ik jouw vorige nick gevonden heb. Maar ik wil hem niet opschrijven, want ik zie dat die gebanned is. ![]() Uwe voornaam was "charles" ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|