![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten de gepeste zich aanpassen ?? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
15 | 83,33% |
Beloon de pesters |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
I don't give a shit !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Pesters zijn goede mensen !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Ik sla een pester totally verrot !! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() School raadt meisje (13) borstverkleining aan om pesten te stoppen
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...-stoppen.dhtml Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat er geen "schandpaal voor de pesters" keuze is.
Eens laten proeven wat gepest worden betekend.
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Voor je het weet moet ze een vormloze doek rond haar lichaam dragen,om haar vrouwelijke vormen te verhullen.Stel je voor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik raad alle Vlaamse ouders aan om hun kinderen van school weg te halen en te kiezen voor thuisonderwijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet echt dubbel bedoeld
![]() Want , dit gaat feitelijk over pesten , die andere over feitelijk over plagen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerst de bewijzen moeten zien alvorens ik me kan uitspreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het meisje is nog minderjarig , dus ....
Ik denk dat de pesters jaloers zijn !!
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Minderjarig?Uiteraard,maar dat zal die schooldirecteur worst wezen.
"Kom tijdens het vrij kwartier,eens naar directiebureel". "Zo,nu wil ik eens zien,waarom je gepest word,liefje". "Niet bang zijn,mmm,tja,ik vind het goed,misschien een verkleining om lust,pardon last te vermijden,nietwaar". Maar goed dat die school zulke bezorgde directie heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() dat is toch natuurlijk volgens jullie in de westerse wereld. Idem met hoofddoeken, de slachtoffers worden gestraft, maar de daders gaan vrijuit.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is weer een typisch HLN-artikel. Die redactie heeft een abonnement op een Amerikaanse roddel-livestream, met een voorliefde voor echtbrekende leraressen.
Hoe dan ook: (opzichtelijk) grote borsten kunnen niet enkel spot uitlokken maar ook o.a. rugproblemen en emotionele onzekerheid (daar heb je geen pesters voor nodig).
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor een gefundeerd en zorgvuldig oordeel is meer nodig Laatst gewijzigd door Anna List : 25 januari 2013 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het aan jullie lag moets iedereen een hoofddoek dragen om niet voor hoer uitgescholden te worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pesters zijn nooit goed te praten om gelijk wat voor reden ook.
Maar toch zou ik dat meisje dringend een borstverkleining aanraden. Mijn dochter had hetzelfde probleem en dat was beslist niet leuk : moeilijk meekunnen met Lichamelijke Opvoeding, veel last van rugpijn, zoekwerk om passende BH's te vinden (die dan ook nog stukken van mensen kosten!) en pas op : soms is het moeilijk om de huidplooi onder die zware borsten zuiver te houden. Dat is echt geen lachertje. Daarom dat ik die idioten die borstvergrotingen laten doen echt niet kan begrijpen. Het was één van de gelukkigste dagen in het leven van mijn dochter toen ze eindelijk geopereerd werd - we moesten wachten tot ze volledig volgroeid was. Het was een echte opluchting voor haar. Ze heeft nog steeds een mooie volle buste maar het is gewoon dus een volle buste en geen overtollig gewicht. Uit iedere borst is toen meer dan 700 gram verwijderd. Probeer u even voor te stellen wat het is om dat mee te dragen!
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zegt het om te lachen maar die opmerking toont dat uw mentaliteit niet erg verschilt van die van de pesters!
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() De wereld op z'n kop.
Met andere woorden : de school durft geen verantwoordelijkheid te nemen ten overstaan van pestgedrag. Het zal je kind maar zijn. Mijn kinderen zouden geen dag langer op die school zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er kan idd een effectief probleem zijn met de grootte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het meisje heeft pech dat ze in een starre warrior patriarchale situatie is geboren. In die context zijn borsten een erotisch element, niet een element van ondersteuning van het leven. Rugklachten kunnen er indd zijn. Maar ze is dertien, en na haar achttiende slankt elk meisje vanzelf af. Laatst gewijzigd door parsprototem : 26 januari 2013 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |