![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben blij u te mogen medelen dat mijn stoelgang de laatste drie dagen van een aangenaam te verwerken textuur is, voldoende samenhangend en met een licht muskus parfum achter in de neus. Vleugje nootmuskaat ook. Toetsje gember.
De sterk verhoogde initiele kleefkracht (9 -was 6,5- op de schaal van Nutella) is, hoewel niet onmiddellijk storend, wel verantwoordelijk voor het stijgende verbruik aan toiletpapier en doorspoelbeurten. Rekening houdend met richtlijn 16b par5 van het Ministerie van Leefmilieu worden er sinds het overschrijden van 8 Nutella enkel nog donkere onderbroeken gedragen. Hopende u hiermee voldoende van dienst geweest te zijn, Hoogachtend, FBig P.s. Mag ik u nogmaals vragen de facturen 2012.1 tem 2012.47 (Aanleveren van informatie en 2012.22; Aanleveren van stalen) zo snel mogelijk te vereffenen aub. Nog meer uitstel kan toekomstige onderzoeksresultaten beinvloeden.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de forumtrollen nu de droltrol...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat hierop te zeggen , maar ....
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geachte heer BigF,
Wegens budgettaire besparingen kunnen wij tot onze spijt niet overgaan tot de levering van zwarte onderbroeken. Wij kunnen enkel herbruikbare witte onderbroeken in levering brengen. Daarvoor dient u wel het formulier B52F-WO in te vullen en per post op te sturen. Hopend op w begrip teken ik, Hoogachtend, Bad Attila, Adviseur onderbroekendienst, Dienst Logistiek&levering FOD Strontbeheer
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wegens budgettaire besparingen kunnen wij tot onze spijt niet overgaan tot het per post opsturen van het formulier B52F-WO. Hopend op uw begrip teken ik ook, Hoogachtend, BigF Directeur "De Kakkerij" Onderzoekscentrum Erk Nr; 02148023ks
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 5 december 2012 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() drololololo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nutella...
![]() Geef mij maar ![]() Laatst gewijzigd door SDG : 5 december 2012 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze neem ik uw bericht in ontvangst waarbij u stelt niet te kunnen overgaan tot het per post sturen van het formulier B52-WO. Ik dien u hierbij te melden dat het niet toekomen van het geijkte formulier via de door reglementering vastgelegde wegen ons tot mijn spijt noopt tot het verwerpen van uw aanvraag onder rubriek. Ik dien aldus vast te stellen dat u, rekening houdend met de omstandigheden van de zaak, in de shit zit. U een goed ontvangst wensend teken ik, Hoogachtend, Voor de adviseur-generaal, afwezig, Bad Attila, Adviseur onderbroekendienst, Dienst Logistiek & Levering FOD Strontbeheer
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k krijg 't schijt van dit soort draden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar situeer je je stoelgang op de Bristol schaal?
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zorgt voor duidelijkheid, overzicht en vermijdt gestress als tijdens: "Miljaar seg, wat komt er nu uit mijnen hol?" omdat je via de BSS al snel leert dat het bv. gewoon een wat zachter type 4 is. Zoals na veel chocolade bv, wat al snel tot een 8 op de schaal van Nytella kan leiden. Soit, ik vrees dus dat ge achterloopt... Sorry eh? ![]() Uit de oude pot; Start to Bristol Stool Scale! ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik neem nota van uw standpunt in deze. Verder had ik graag de vrijheid genomen om u even duidelijk te maken dat u lang niet de enige leverancier van zwarte onderbroeken bent. Ik kies momenteel uit een lijst van 25 potentiele zakenpartners. Sommige van hen uit Milaan, ik wil niks zeggen. Ik acht uw houding in deze dan ook zeer onverstandig. U beseft dat u de helft van uw personeel zal moeten 'laten gaan' als wij met ons onderzoekscentrum een andere leverancier van zwarte onderbroeken aanspreken? En dan heb ik het nog niet over de honderden ontslagen in uw toeleveringsbedrijven en transporteurs. En dit alles om een formuliertje? Zeer verbaasd over uw initiatief, Vaarwel Big-the man who rules the onderbroeken-world-F Directeur "De Kakkerij" Onderzoekscentrum Erk Nr; 02148023ks P.s. Onze juristen wreven zich in de handen toen we hen uw pak onbetaalde facturen onder de neus duwde. Hopelijk beleeft u aan de afwikkeling van die zaak even veel plezier als zij op voorhand al doen.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verschiet er niet van dat iemand die een grote fan is van het eten van Johan Segers zo uitvoerig kan praten over stront.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het brengt mensen bij elkaar, net als het eten van Johan Segers.
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kookt die stront , en schijt die eten ??
---------------------------------------------------------------- Schijttrofee: ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal daar werken...
Heel de dag afgietsels maken van drollen. ![]() En hoewel die op die foto nog een stevige type 4 is mag je je als drollenafgietselmaker ook wel eens verwachten aan een type 5 of als alles tegenzit, ne 6. Ik weet uit ervaringen dat 's mens eerste drollen over het algemeen nog niet van de stevigste zijn.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw: Da's een ECHTE vergulde drol
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geachte,
wij danken u voor het opmerken van een ietwat 'rare' taalkronkel in een van onze vorige publicaties. In desbetreffende studie gaat het over "het eten van Johan Segers" waar onderzoeker (ondergetekende) doelde op "het voedsel van Johan Segers" of op "de gerechten van Johan Segers. Een spijtige vergissing, ietwat ingegeven door het Kempische dialect waar "eten" vaak als synoniem voor "voedsel" wordt gebruikt. Wij hopen dit hiermee zo goed als mogelijk (de editing-termijn op desbetreffende studie is verstreken) te hebben rechtgezet en laten u onze oprechtste excuses. Wij zijn graag bereid u een link naar deze studie toe te sturen. Stuurt u daarvoor per post formulier K24LV3 ingevuld in blokletters op? Nogmaals onze dank voor uw opmerkelijke opmerkzaamheid. Met de meeste hoogachting, BigF Directeur "De Kakkerij" Onderzoekscentrum Erk Nr; 02148023ks
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ik zeg u
|
![]() |
![]() |