![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat links in het Vlaams theater- en entertainmentwereldje een "must" is, was al lang een publiek geheim.
Dat dit gunstig/noodzakelijk is voor het verkrijgen van een ticket voor een verschijnen op de openbare omroep was, sprak zich ook al lang rond. Alleen ging men ervan uit dat het om SP.a aanhangers ging, maar het mag ook zonder problemen wat extremer zijn. Zelden werd dit echter zo openlijk bevestigd als in de persmededeling van de PVDA+ naar aanleiding van de komende gemeenteraadsverkiezingen. Men kan zich echt afvragen of in dit wereldje de beruchte afspiegeling van de bevolking, die ze zelf van anderen eisen, wel wordt gehaald. In feite hoeven zij het niet te laten : elke stem minder voor PJ is er een gewonnen voor de verandering. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien dat ik voor PvdA stem in de provincieraadsverkiezingen, maar ik weet het nog niet zeker.
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 3 oktober 2012 om 15:14. |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zijn slechte economische tijden, ik zou het vreemd vinden dat extreem-links hier niet van zou profiteren...
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe meer hoe beter! Ze gaan toch nooit aan de kiesdrempel geraken, en elke stem die verloren gaat voor de traditionele partijen is positief.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Perfect nieuws voor de N-VA.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() OEPS!
Het feit dat ik bijna nooit meer naar nederlandstalige media kijk, lees en luister begint zijn sporen na te laten.... Ik ken geen enkele van de BA's... Nu mijn vraag: zijn dat echt bekende vlamingen/Antwerpenaren of zijn het enkel de pocolinkies van de media die die gozers zo noemen? Pas op...die media noemen jan met de pet ook een BV/BA op voorwaarde dat hij én links én dom is. Diezelfde media noemen zichzelf trouwens ook kwaliteitsmedia... ![]()
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga ze niet allemaal de revue laten passeren, maar toch enkele als geheugensteun,voor wie ECHT niet weet wie ze zijn. Ben Rottiers : Ben de voetballer en later trainer van F.C. De Kampioenen en stijve hark en levensgezel van het kwezelige Doortje. Dirk Tuypens : "speelt" meestal de "ruige" zoals in Flikken, Witse, Thuis, Katarakt .Is zelf verkiesbaar op de lijst PVDA+ Als ik me niet vergis is ook hij "uit de kast" gekomen. An Nelissen : speelt meestal de vrijgevochte verongelijkte,Langs de Kade, Hard Labeur en div.Vlaamse speelfilms. Meest bekend is haar "prestatie" in De Vaginamonologen. Nigel Williams : Brit, eigenlijk Welshman in Antwerpen aangespoeld. Doet verwoede pogingen om er bij te horen.Is in feite niet onsympathiek. Bekend als stand-up comedian in Antwerps-Engels. Ontdekt in Humo's Comedy club. Gastoptredens in Volt. Warre Borgmans : trad op in talloze BRT-producties : Het Eiland,De Ronde, Van Vlees en Bloed, Terugkeer uit Oosterdonk,Stille Waters, enz. In deze groep de einige echte acteur , ook in het theater, met talent. Jammer. Wat de rest betreft : ach ja ! NB : Opvallend is ook de verbinding bij allen naar onze "neutrale" openbare omroep : de BRT. Laatst gewijzigd door Anselmo : 3 oktober 2012 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Ik vrees nochtans dat ik in eigen boezem moet kijken want de "films" en "reeksen" waar die gozers in zitten/hebben gezeten heb ik ook niet gezien...my bad... ![]()
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Oké, die eerste ken ik dus toch, en enkel die laatste twee zijn ietwat belangrijk. Goed.
Bedankt voor de info, Anselmo. Erg verhelderend. |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Dat veel Vlaamse acteurs idioten zijn is geen verrassing. Maar het blijft verbazen dat publieke figuren openlijk hun steun kunnen blijven toezeggen aan één van de meest moorddadige ideologieën uit de geschiedenis zonder dat dit nadelige consequenties voor de betrokkenen heeft.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() En Hitler werd democratisch verkozen, dus de democratie is dan de op één na bloederigste ideologie.
![]() Strasserisme. *kuch* |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denken die debielen nu echt dat de Antwerpenaren nog paters nodig hebben die komen zeggen wat ze moeten doen? Die BA's zitten met hun mentaliteit nog in de 19de eeuw.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat maakt dat Pol van de Kampioenen Pol blijft, terwijl Sinterklaas Jan Decleir wordt. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En democratie moorddadig omdat Hitler aan de macht kwam? Echt? ![]() |
|
![]() |