![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Ik eet geen vis, maar jullie kunnen zich hier eens verlustigen in het voor en tegen van DNA-gemodifiëerde zalm.
DE info over deze zalm komt hier van Avaaz, zodat je tegelijk kan intekenen voor protest Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet al wel eens graag een stukje vis.
De gemuteerde vis ja ok, knap maar kan die tegen dit tegen ook dan? http://www.heralddeparis.com/the-mos...er-ever/138509 Alvast smakelijk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nodig is ,is wetgeving om op te leggen aan de "ontwerpers" van gemuteerde dieren dat ze zich in natuurlijke omgevingen niet KUNNEN voortplanten.De uitdaging om dit te verwezenlijken is dan aan hen...Tegen het principe van het "verbeteren" van consumptiedieren heb ik in ieder geval niets.
We mogen ook nooit vergeten dat vrijwel ieder dier die wij in onze huizen hebben als huisdier,en ieder dier dat wij in stallen en weiden houden, ook "mutants" zijn.Alleen al het houden ervan heeft gigantische consequenties,en vrijlopende versies ervan kunnen ook gevolgen hebben.... Maar eerlijk gezegd,er zijn naties genoeg op deze wereld die zonder aarzelen deze "technologie" zullen inzetten om hun bevolkingen te voeden....China,bijvoorbeeld,heeft weinig keuze wegens zijn (te) grote bevolking....Het is als met gemodificeerde mais en soja en zo;Misschien kan de EU(een uithoekje van het Euraziatisch continent) zich de luxe permitteren om stil te staan,de rest van de wereld beslist niet!En dus eten we in de EU al lang gemodificeerde planten...of het nu op het pakje vermeld staat of niet.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 19 januari 2013 om 10:55. |
![]() |
![]() |