![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() De goede verstaander weet dat het in werkelijk zo is gebeurd:
De vrouw was idd op weg om die andere op te halen. Onderweg kwam ze een italiaanse dekhengst tegen die haar het hof maakte. De vrouw, gezien haar leeftijd, had waarschijnlijk al jarenlang niks 'spannends' meer meegemaakt (we kunnen beter zwijgen over de potentie van +60 belgische mannen...). De vrouw dacht, waarom niet! En is dus met die man meegegaan. Die italiaanse casanova heeft die vrouw op een 2daags Kopenhagen getrakteerd en daar hebben ze zich rot 'geamuseerd'. Terug thuis, kon die vrouw uiteraard niks anders verzinnen, en bovendien moest ze al die kilometers op de teller kunnen verantwoorden... Ach ja, we zijn allemaal een keer oud geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moet dat niet zijn 'We zullen allemaal een keer jong worden' ?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BigF's simple review; wat een bullshit.
Dat mens passeert Keulen, Nurnberg, Landau, Passau, de Duits-Oostenrijkse grens, Weis, Graz, de Oostenrijks-Sloveense grens, Maribor, de Sloveens-Kroatische grens om dan in Zagreb plots te beseffen dat ze niet meer in Belgie zit?? Je moet blijkbaar al de zoon van dat geval zijn om dat nog te geloven...
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Oostenrijks-Sloveense grens, de Sloveens-Kroatische grens : dat zullen dan misschien de controleposten zijn in de door Vlaanderen bezette corridor tussen Wallonië en Brussel.... Zagreb....toen vroeg haar dinges voor alle zekerheid toch nog eens waar ze precies moest zijn..... (voor alle zekerheid : dit is humoristisch bedoeld, om te lachen, niet serieus, ..... ![]() P.S. 'k had eerst gelezen 'Lang leve de tamtam ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 13 januari 2013 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop voor hem dat zijn (toekomstig) lief dit niet te weten komt want dan gaat er wat met die mens zijn voeten gespeeld worden.
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Dat zal wel enkele tientallen kms in de omtrek als de grap van de eeuw bekend staan. Ik mag hopen dat hij zijn lief verderop zoekt;... ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof er geen snars van. Aandachtshoer of een geval rijp voor de psychiatrie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het juiste programma kunt ge via uwe pc de route van een gps toch veranderen? Transporteurs gebruiken dat al eens (meer om te zien waar hun chauffeurs uithangen maar toch)...
Wie zegt dat meneer zoon niet met z'ne laptop moeder's gps naar Croatië liet wijzen... [ /agatha christie-modus] Laatst gewijzigd door manta : 14 januari 2013 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij is deze mevrouw in een beginfase van dementie. Een andere reden kan zijn dat zij ongelofelijk dom is. In elk geval is zij geen groot licht (meer.) Ik zou haast geloven dat het Susan, de moeder van Elvis is. Ik las jaren geleden eens een artikel van een ouwe man van zo 82 jaar die van West- of Oost-Vlaanderen naar de garage moest. Het was maar enkele kilometers. Hij is ongelukkigerwijze op de autostrade terechtgekomen, en kwam vele uren later uit in ..... Duitsland. ![]() ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 14 januari 2013 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik denk wel dat het waar is, maar ik weet niet in hoeverre de GPS de schuldige is. Als men de dag van vandaag verloren rijdt, is men nogal snel geneigd om de schuld op de GPS te steken.
Wie weet hoe dat ding ingesteld was. En 100 % bij haar positieven lijkt ze me ook niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan soms al eens verkeerd lopen. Ooit vertrok ik in Monaco en zag ik bordjes "genova" en ik dacht "ah leuk geneve vanuit Monaco op zijn monacees geschreven".
Tot ik bijna halfweg italie dan toch een stil vermoeden begon te krijgen. |
![]() |
![]() |