![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Het waren wel mooie modellen van mij mogen ze aan de tweede fotoshoot beginnen.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30117_00437609 Kandidaten? Er is nu wel kans dat ze daar in de omgeving meer boetes gaan krijgen, wie gaat dat betalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Milquet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik droom al lang van Caroline en jij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben van oordeel dat een Justitiepaleis geen plaats is om zulke foto's te nemen om daar achteraf een groepje zwaar seksueel gestoorde burgers mee te kunnen plezieren al dan niet te verkopen aan één of ander roddelblad.
Van mij had die een boete van 75.000€ gekregen en oneervol ontslag. ![]() Begrijpt u mij niet verkeerd, ik heb niets tegen seks maar zo van die idiotie zou wel eens kunnen aanzetten tot ... het is nog niet erg genoeg gesteld met de uitspraken die men doet tegenwoordig in die paleizen en dan dat nog ... Ik vond de modellen zelfs niet mooi, het type vrouw dat de kleren naar alle kanten weet te zwieren om er financieel beter van te worden, zo leken ze mij eruit te zien. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ze er normaal voort brengen is meestal minder fraai, om hopeloos niet te gebruiken.
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het strafste is dus dat de belastingsbetaler het onrechtmatige ontslag (dat hij zelf uitgelokt heeft) mag bekostigen.
Wie zijn gat verbrandt, laat de medeburger ervoor opdraaien. Olé |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het echt mooie foto's zijn, hebben die misschien wel een grote waarde ?
|
![]() |
![]() |