![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() We hadden hier in Engeland eem gezien die ontdekte dat zijn vrouw vreemd ging en haar auto vol paardemest kieperde .
Los van de emoties , los van de reactie van de man . Controleert U de sms /telefoon/ tweet / email of andere sites waar Uw echtgenote of echtgenoot actief op is ? Mijn vrouw zit ook wel vaker op internet , ik kijk nooit haar mails of andere zaken na . De voordeur en de achterdeur staat altijd los , ze kan komen en gaan , maar ze blijft . Als het vertrouwen er niet meer is , houd het op , maar gaan controleren , oei oei , zo ziekelijk wil ik niet worden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Controleren , tot op het bot , verdomme !!
Geheimdienst spionage inhuren want wanneer ze alleen is , of bij vrienden thuis , op cafe , verlof !! Ook voorproevers ivm eten !! Auto telkens controleren !! Haar om de 4 minuten bellen wanneer ze ergens anders is !! Ook op haar computer , autolog naar uw computer laten doorsturen !! haar mails checken , welke websites , enz .... Ook de benzinetank meten , ook ruiken aan haar kleren , en ga zo maar door .... !!!! Dit is toch wel het minste , eeeej ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik mij gelukkig prijzen niet in het bezit te zijn van een 'dievegge' die men in de volksmond ook al wel eens echtgenote noemt.
Mocht ik in bezit zijn van zo eentje dan zou ik nadenken over de kuisheidsgordel in de eerste plaats, de nodige keyloggers/scanners/whatsapp berichten afluisteren/(A)sociale media FB, Twitter berichten nalezen op pc en nog zowat andere leuke dingen. Controle moet er zijn! p.s. Nu kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat de opsomming in mijn vorige zin juist de reden is dat er geen enkele vrouw bij mij wil komen wonen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja op haar iphone heeft ze zo een weight monitoring app, en daar kijk ik op, verander de gewichten of typ er plagerige memo's op.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DNA zoeken , je weet maar nooit ?!?! Iedereen ondervragen die haar gesproken heeft , de uitwerpselen van haar & ALLE bezoekers onderzoeken !! Vuilzakken nakijken , bankrekening & post controleren , Enz .... Da's toch niet teveel gevraagd , eeeej ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Niks controle. Waarom ? Een echt-genoot of -genote is toch geen bezit ?
Wat een vreemde redenering. Indien neanderthaler, zou ik het nog kunnen begrijpen ![]() |
![]() |
![]() |