![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Dit internet adres heb ik gevonden in één van de reacties op een artikel op de Knack site.
http://www.adammaras.be/ http://twitter.com/adammaras1 Citaat:
![]() Het belicht de "voordelen" van de dubbele nationaliteit. Dit sprak me enerzijds wel aan, omdat ik dit soort toestanden van dicht bij heb meegemaakt, Anderzijds denk ik "eigen schuld dikke... bloeduitstorting" Verder is dit wel redelijk uniek, omdat het om een Belgische man gaat, en een moeroeflikaanse vrouw. Iets wat over het algemeen niet getolereerd wordt door de verdraagzame verrijking. Laatst gewijzigd door F.B. : 20 juli 2012 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een vaste constante is evenwel dat de allochtone (schoon)familie vindt dat het kindje te westers en niet mohammedaans genoeg wordt opgevoed, waarna het kind/de kinderen naar het thuisland van de allochtone ouder worden ontvoerd, en een jarenlang juridisch steekspel begint, als er al iets aan gedaan wordt. Zeer triest voor het kind, en ook voor de autochtone ouder en familieleden, maar een bekend spreekwoord luidt: "twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen", en een ander actueel spreekwoord zegt: "bezint eer ge begint", en dat zou zeker moeten gelden voor mensen die een relatie met een mohammedaan(se) willen aangaan, want vaker wel dan niet is zoiets gedoemd om in drama's en tragedies te eindigen, zoals in dit geval maar weer eens blijkt.
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat krijg je nu met multicul relaties.
Pech gehad, denk in het vervolg maar 2 keer na meneer Maras. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |