![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man vergeet vrouw langs de snelweg
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...dhtml?show=art oow oow oow oow , hatchikideej ![]() Stel dat dit per ongeluk met opzet was gedaan ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() lol, mevrouw verwachtte blijkbaar niet dat manlief ging terugkomen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschietachtig wel denk ik ... alhoewel, als je dat echt niet merkt bij het doorrijden dan zijn er volgens mij niet nader te omschrijven bestanddelen aan de knikker.
Misschien was het wel: When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Toch wel vreemd... dat valt toch op als je plots geen gezaag meer rond je hoofd hebt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet die man dan eerst controleren of madam nog ligt te snurken?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het gelezen en het bij de poll zelfs grappig gegeven.
Zeg nu zelf, komt dat eigenlijk geloofwaardig over zo iets? De 10 jarige dochter die na 40km aan papa vraagt, waar is mama? Een veel te vroege 1 april grap of niet ... Dit even volledig naast de kwestie: Ik zou mijn vrouwtje 'controleren' en ze tijdens de snurkactie nog een lief zoentje geven ook. Ai, ik vergat mijn smetvrees even ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zie soms bestuurders die zelfs verkeerslichten niet opmerken. Dan denk ik soms "Zijn die blind?" awel jah ik ga het nog moeten gaan geloven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1
Als de vrouw niet was uitgestapt , hadden ze geen ruzie , en dus .... hadden ze geen reden om het weer goed te maken !!!! ![]() 2 Het kan ook zijn , dat er nu 2 advocaten nodig zijn ![]() ![]() 3 Vrouw heeft haar onoplettendheid ingezien !! Man heeft zijn onoplettenheid ingezien !! Het kind krijgt de schuld , wegens niet op tijd te waarschuwen !! ![]() 4 Allen kunnen er nu hartelijk om lachen , en zitten nu gewoon thuis voor de buis !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mevrouwtje was niet strikt noodzakelijk bij de bediening van het voertuig dus......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mevrouw wacht tot manlief uitgestapt is, schikt dekens e.d. zo dat het lijkt dat ze er nog ligt ... wacht uit t zicht tot manlief weg is, en stapt zo snel mogelijk in gelijk welke andere auto, zodat manlief zijn fout zeker niet kan corrigeren. mevrouw verzekert zich op deze manier voor de komende 40 jaar van een argument om in gelijk welke twist haar zin te krijgen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |